Monday 31 October 2011

PERJUANGAN ISLAM PAS ADALAH PALSU




Pihak Youtube tidak akan 'remove' apa2 rakaman video yang di'upload' ke lamannya sehinggalah ada individu yang  melaporkan ke pihak Youtube.

Paparan gambar diatas berlaku juga semasa ledakan video seks Anwar Ibrahim di Jalan Ampang pertengahan tahun ini. Saya kira lebih 10 kali juak2 Anwar membuat usaha untuk memadamkan bukti video seks Anwar yang dikatakan melanggan pelacur berbangsa Cina. Kenapa padam kalau terbukti tidak bersalah? Kenapa Anwar cukup takut? Kalau itu bukan dia. Kenapa Anwar tidak saman orang memiliki rupanya itu?

Samalah berlaku kepada bukti video yang telah dipaparkan di blog blogger tersohor Kickdefella. Juak2 PAS berusaha memadamkan bukti yang ada agar ulama2 & ustaz2 PAS terus kelihatan suci dimata manusia. Adakah mereka lupa ulama2 & ustaz2 PAS yang telah gadaikan kesucian islam demi keuntungan dunia untuk yang sedikit kelihatan sangat kotor pada pandangan Allah?

Usaha mereka memadamkan bukti tidak akan berjaya kerana Allah yang mengkehendaki ia didedahkan. Janganlah marahkan Kick & bloggers yang seangkatan dengannya tetapi muhasabahlah diri masing2 termasuk Nik Aziz dan Hadi Awang yang pada pandangan pengikut PAS seumpama nabi atau tuhan yang tidak ada dosa dan tidak pernah buat salah. Allah menggunakan mana2 orang yang dikehendakiNya. Kick dan bloggers digunakan oleh Allah untuk membuka pekung PAS yang rupa agama, cakap agama tetapi hati busuk kerana cintakan dunia dan membelakangkan untuk menagih cinta Allah. KLIK

Kalau benar islam yang diperkenalkan oleh Nik Aziz dan yang seangkatan dengannya adalah islam yang benar, kenapa perzinaan berlaku di negeri serambi Mekah itu dengan berleluasa? Kalau islam PAS adalah benar spt yang dibawa oleh junjungan Besar Nabi Muhammad saw nescaya pelacur akan berubah menjadi orang islam yang taat, pencuri akan berubah menjadi orang islam yang taat seperti zaman kegemilangan islam 1400 tahun lebih dulu. Juak2 PAS jangan bandingkan keadaan manusia sebelum islam datang ke Mekah-Madinah tetapi selepas fatah Mekah kira2 18 tahun kerasulan Baginda saw kerana PAS telah memerintah Kelantan lebih 20 tahun yang mana sudah lebih usia fatah Mekah.

Perjuangan PAS adalah palsu semata-mata. Bodohlah sesiapa pun termasuk Bob Lokman yang menyangka islam PAS adalah islam yang dibawa oleh junjungan Besar Nabi Muhammad saw. Percayalah bahawa islam PAS adalah tafsiran sesat oleh ulama dan ustaz yang telah sesat hatinya dari mencintai Allah kerana tergoda dengan cinta dunia yang penuh tipu daya.


  • Kesalahan Menipu Daya Dengan Bertopengkan Agama;- Rasulullah s.a.w, bersabda: Akan tampil di akhir zaman manusia-manusia yang melakukan tipu daya dengan memakai topeng agama. Mereka menyuruh manusia memakai pakaian yang dibuat dari bulu domba (bulu kambing) yang halus, lidah mereka lebih manis berbanding gula, sedang hati mereka laksana hati serigala.";- (Riwayat Tirmidzi).

  • Kesilapan Menggadaikan Agama Kerana Dunia;-Daripada Abu Hurairah r.a. berkata: Rasulullah s.a.w. bersabda: "Akan timbul di akhir zaman orang-orang yang mencari keuntungan dunia dengan menjual agama. Mereka menunjukkan kepada orang lain pakaian yang dibuat daripada kulit kambing (berpura-pura zuhud dari dunia) untuk mendapat simpati orang ramai, dan percakapan mereka lebih manis daripada gula. Padahal hati mereka adalah hati serigala (mempunyai tujuan-tujuan yang jahat). Allah s.w.t. berfirman kepada mereka: "Apakah kamu tertipu dengan kelembutan Ku?, Ataukah kamu terlampau berani berbohong kepada Ku?. Demi kebesaran Ku, Aku bersumpah akan menurunkan suatu fitnah yang akan terjadi di kalangan mereka sendiri, sehingga orang yang alim ( cendikiawan ) pun akan menjadi bingung (dengan sebab fitnah itu)";- (Riwayat Tirmidzi).

~ pengikut Muhammad saw

No comments:

Post a Comment