Saturday 7 September 2013

PENTING: PENOLAKAN MELAYU PRU 14!!!





PM diatas bakal terima tsunami Melayu nanti dalam PRU14 jika Najib terus pandang rendah perasaan Melayu Islam. Biarlah kali ini Tun M tak nak lagi tegur kelemahan dalam pemerintahan Najib yang banyak guna nasihat dari PEMANDU yang diketua oleh kaum bukan Melayu Islam iaitu Koh Tsu Kon seorang Cina yang mungkin kristian atau buddha dari penang dan Idris Jalal seorang kristian dari Sabah dan sebenarnya ramai mereka dalam PEMANDU adalah dari kaum bukan melayu dan kalau melayu sekalipun adalah dari jenis yang liberal kaki mabuk seperti betina bernama Farah Intan Burhanudin.

Sila dapat bukti disini KLIK KLIK KLIK KLIK

Kami akan terus bersuara selagi masih hidup. Samada Najib berundur dan Melayu Islam terbela atau 
kami diambil nyawa oleh Allah swt.




Dalam PRU12 tahun 2008, Tun M secara konsisten tegur kelemahan dan kesilapan Pak Lah. Sehingga Melayu sedar akan kesilapan Pak Lah yang banyak terima nasihat dan idea bodoh daripada penasihat Tingkat 4 sehinggalah melayu bangkit dan marah. Hasilnya Pak Lah akur dan berundur.

Wahai Melayu Islam, sedarlah kamu semua sedang diinjak-injak oleh pemimpin kamu yang hanya mahu gunakan kamu demi kuasa untuk mereka. Pemimpin yang berkualiti bayangan Tun M belum kelihatan #mode sedih

1 comment:

  1. A reflection of sentiment that had caused affection to even a malay in a faraway land from Tanah Melayu. And, I believed I am not alone!

    Lets channel all our given energy to the utmost effect for a success in BCL ABC BM1stCL etc. The cindians are now apparently seeing overwhelming malay 'uprisings' gaining momentum.

    OM - Melayu Luar Negara

    ReplyDelete