Saturday 28 April 2012

BUKTI BERSIH 3.0 MENYUSAHKAN WARGA KL KHUSUSNYA


1. Jalan sesak teruk sejak aku balik dari opis petang tadi krn pihak berkuaa terpaksa tutup jalan untuk elak pendemo buat hal .

 2. Polis terpaksa buat rondaan hinggakan terpaksa guna helikopter dan aku tengok heli 2-3 biji duk pusing-pusing  bandaraya KL termasuklah kawasan gombak kerana gombak merupakan gateway utama pantai timur.

3. Kos minyak heli bukan main banyak lagi kerana terpaksa ronda puluhan kali untuk pastikan keselamatan negara terpelihara.

4. Warga kl dpt azab seksa jalan raya jem teruk kerana kesan orang melayu yang taksub dalam pas dan pkr setelah mendapat fatwa join Bersih wajib oleh nik aziz.

 5. Pihak kerajaan terpaksa tanggung belanja untuk pastikan kawalan 24jam oleh pihak berkuasa ditahap yg maximum semata-mata memelihara keamanan negara ini.

4 comments:

  1. Macam sial beruk-beruk ni....BODOH

    ReplyDelete
  2. Fuck fatwa bahalul

    ReplyDelete
  3. kata orang melayu cegah sebelum parah...apa nak buat bila terlalu ramai berhimpun...mana ada jaminan akan elok,iblis,setan,pelesit semua dah berkampung dapatlah akibatnya...55 tahun dah merdeka dan memerintah tak faham lagikah kerajaan kita? menteri dalam negeri boleh berbincang dengan MIO dan SB cara terbaik mencegah...bukan mengawal..betul juga orang kampung aku kata,nak jadi ketua ke menteri biarlah dari anak orang susah supaya dia tahu perit getir kesusahan...ni anak yang dilahirkan dalam mangkuk emas..yang ada none action talk only jer...lepas ni wang rakyat banyak dibelanjakan...kalaulah dicegah dengan tegas dari awal betapa jimat wang tu...puncanya tiga empat ekor beruk jer...pun yang berkenaan dah tak boleh handle,ni kan dah beribu ...wallahu a'lam...Bersih awal dh belanja punya banyak ni di biarkan lagi...kesusahan itu ilmu yang tak dapat di jual beli...

    ReplyDelete
  4. AN0N 11:38 AM
    KENA BUANG HISHAM CIUM KERIS TU...TAK GUNA PUNYA MENTERI, LEMBIK

    ReplyDelete