Sunday 8 September 2013

NAJIB JADI SANGAT LIBERAL KERANA IKUT RENTAK ANWAR

Orang melayu sangat kecewa bila Najib kelihatan sangat liberal dalam banyak tindak tanduknya. Tambah lagi dengan liberalis memenuhi semua jawatan badan penasihat Najib, PEMANDU.

Ada yang melihat tindakan Najib ini untuk menangi hati semua orang adalah rentak Anwar. Najib menari bersama Anwar. Anwar palu, Najib menari ikut rentak paluan Anwar.

Anwar sememangnya terang lagi bersuluh sifat liberalnya. Pluralisma agama. Kebebasan seks yang dipelopori LGBT. Bersifat mesra pada negara Amerika dan Israel. Semuanya Najib ikut. Hapus ISA, EO dan banyak lagilah.....malas dah nak taip.

Kenapa pihak gereja semakin berani buat usaha untuk terjemah Bible dalam bahasa melayu? kerana mereka tahu Najib seorang yang liberal. Kenapa pihak gereja semakin berani mahu guna Kalimah Allah? kerana Najib liberal. Zaman Najib agenda Kristian makin rancak bila siapnya gereja terbesar di Asia Tenggara KLIK dan yang terbesar di Kuala Lumpur betul-betul terletak di belakang Giant Batu Caves.

Lihat apa yang Najib cakap bila Osama Laden ditembak mati, "semoga dunia lebih aman". Najib ambik sikap berkecuali dari mengecam tentera Myanmar yang menganiayai orang islam, kaum Rohingya di Myanmar. Sangat berbeza dengan Tun M yang sangat lantang bersuara bila ada umat islam dianiayai di seluruh dunia seperti di Palestin dan Bosnia sewaktu masa dulu.

Apakah nasib Islam Melayu & Tanahair nanti jika Najib terus mengekalkan corak pemerintahan sebegini? Adakah Melayu sedia melihat semua ni berlaku dan sanggup melihat anak cucu kita akan datang menerima semua bahana ni?

Semakin lama tengok telatah ahli politik yang pentingkan masa depan diri dan bukan masa depan Islam Melayu dan Tanahair semakin sesak nafas ni.....

Note: aku blogger tak bertuan yang hanya mahukan kebenaran tertegak atas muka bumi Allah ini dan aku tegur semua pemimpin islam yang buat salah tidak kira Umno atau Pas bukan kerana aku bencikan mereka tapi supaya Alif Ba Ta tidak tergadai oleh mereka yang rakus dengan dunia....

3 comments:

  1. pedulik hape kalau orang umno nak marah, org bn nak maki. kepala kerajaan yg kita undi rupanya tidakpun pandang sebelah mata pada kita. kita kritik najib bukan sebab kita sokong pakatan rakyat goblok, tetapi sebab makin meluat dgn musuh pakatan tu. dua2 memang tak boleh harap. memang dua2 wajib kena bedal sebab dua2 semakin liberal...

    ReplyDelete
  2. Aku dh tak mengharapkn apa2 dari PM skg nie...bangsa dn agama sendiri pn di hina dia masih senyap tanpa ada apa2 suara...ini kan pulak pasal islam di luar Negara??Sudah la tuh Najib...

    p/s - rindu dgn pemerintahan Tun M..

    ReplyDelete
  3. Melayu UMNO, PAS dan PKR tak perlulah nak jilat-jilat cinabeng pendatang kononnya atas nama toleransi atau tahaluf siyasi. Perlu bersikap tegas dalam soal menjaga hak Islam, Melayu, Raja dan Negara.

    ReplyDelete