Monday 9 January 2012

KERAJAAN BN AKAN DIHANCURKAN OLEH ALLAH



Ini  keputusan politik! Najib takut hilang undi krn PRU13 sgt hamper krn bila  Anwar masuk dalam, Najib pikir dia akan hilang undi pengundi atas pagar yg ada simpan simpati pada Anwar! Badan kehakiman sudah tidak percaya lagi krn ada pengaruh politik! 

KERAJAAN BN AKAN DIHANCURKAN OLEH ALLAH KERANA BADAN KEHAKIMAN BUAT KEPUTUSAN YANG SALAH DAN KEPUTUSAN YANG MELANGGAR PERINTAH ALLAH!
BUKTI TERPAMPANG! TAPI NAFIKAN......INI SEMUA MENGUNDANG KEMURKAAN ALLAH SWT.

AKU DOAKAN KEHANCURAN  MEREKA YANG MEMBELAKANGKAN KEADILAN DAN TINGGALKAN KEBENARAN!!!


16 comments:

  1. cuma nak kata , Najib dan seluruh kabinet yg ada kini harus bersedia menjadi pembangkang pada PRU akan datang !!

    percayalah , BN akan tumbang !! Bn ditumbangkan oleh orang2 BN sendiri ...

    ReplyDelete
  2. saya yakin , PRU akan datang BN akan tumbang !!!!!

    ReplyDelete
  3. Saya yakin lepas ini sistem demokrasi di Malaysia akan dihancurkan oleh Allah. Masa sudah sampai utk Allah tukar sistem demokrasi kepada sistem pemilihan orang beriman dan taqwa jadi ketua negara ini.. selama ini pemilihan ketua melalui sistem demokrasi melahirkan pemimpin yang fasiq berada diatas. selepas ini Allah akan naikkan pemimpin yg beriman dan bertaqwa sebelum Allah kiamatkan dunia yg fana ini...

    ReplyDelete
  4. salam,

    selepas pru12 2008, ada orang alim sufi di johor ada bagitau bahawa selepas pru12 negara malaysia takkan aman sebaliknya akan berlaku huru hara dalam politik malaysia yang tidak mendatangkan perasaan tidak senang kpd rekyat negara ini sehinggalah Allah naikkan pemimpin yang bertaqwa kepada Allah dan bersamanya ada bantuan Allah...

    adakah ini akan berlaku dengan kes huru hara rakyat menentang kerajaan BN krn ketidakadilan kepada saiful?

    semoga allah naikkan yg haq lenyapkan yg batil

    wslm

    ReplyDelete
  5. BN akan kalah teruk PRU13 lebih terok dari PRU12

    ReplyDelete
  6. PAS dan UMNO dalam perjalanana untuk hancur.

    ReplyDelete
  7. Najib main politik dgn kes Anwar ni...geram aku!

    ReplyDelete
  8. bila anwar bebas kau salahkah najib sebab belakangkan saiful...
    jika anwar salah kau salahkan juga si najib kerana fitnahkan beliau...

    ewah kau tu tak yg salah, eh ke aku, ah senyum ajelah... huhuhu

    ReplyDelete
  9. Aku bercakap atas dasar bukti yang ada. Dah terang lagi bersuluh bukti yang ada Anwar meliwat saiful.

    Kenyataan kau bahawa aku akan salahkan Najib kalau anwar bersalah tidak benar kerana dengan bukti yang ada memang Anwar salah.

    Aku bukan taksub mana2 tetapi aku inginkan kebenaran dan keadilan yang Allah mahu kita tegakkan. Dalam islam, siapa buat salah kena hukum dan siapa yang dianiyai kena bela.

    ReplyDelete
  10. Anon 10:43.."sehinggalah Allah naikkan pemimpin yang bertaqwa kepada Allah dan bersamanya ada bantuan Allah..."

    bila & siapa ??

    ReplyDelete
  11. Anon 12:01 ...aku pun tak tahu siapa dia yang miliki kualiti kepimpinan dan taqwa pada Allah yang dikatakan oleh sufi dari johor tu...

    ReplyDelete
  12. Semasa perbicaraan, pasukan pendakwa jelas lebih bertenaga. Dari bukti DNA dan kenyataan saksi termasuk dari Saiful, perkataan "Can I Fuck U Today" bakal terngiang-ngiang di fikirannya. Pasukan pembela yang diketuai Karpal Weelchair asyik sibuk cari jalan menangguh kes. Penyataan berbentuk fakta untuk menafikan dakwaan langsung tidak wujud.

    Ironinya, Mahkamah Malaysia semakin diragui. Ini kesan paling dahsyat. Lebih dari 3 tahun tertangguh, dengan pelbagai bukti yang munasabah dan tepat, dengan sikap Anwar yang suka menangguh kes dan menghina mahkamah, begitu mudahnya seorang hakim yang dijadikan puncak harapan seluruh rakyat Malaysia membuat keputusan. Jelas sekali ia turut menghina mahkamah dan keluhuran perlembagaan itu sendiri.

    Legasi Tamingsari

    ReplyDelete
  13. kes altantuya pun ramai rakyat meragui mahkamah handle kes ni...bagaimana polis bertindak sampai letupkan mangsa tanpa ada suruhan siapa2, sangat meragukan...

    ReplyDelete
  14. lebih 3 tahun bicara, berpuluh kali tangguh. baca keputusan tak sampai 3 minit. apa permainan hakim ni? kenapa hakim hanya baca keputusan berkaitan dna yg diragui mungkin terusik? aduh! yg arif diharap memang betul2 arif. benar kata nabi. 2 dpd 3 hakim akan masuk neraka... tp mungkin di tempat lain tuu!!!

    ReplyDelete
  15. Saudara usin,

    Dalam kes liwat 2.0 ni bukan hakim lain yang langgar perintah Allah tapi hakim Md Diah yang telah langgar perintah Allah.

    Seperti orang yg mahu berzina, Allah izinkan dia berzina tapi rasakan azab Allah atas pilihan yang dia buat. Sama juga hakim Md Diah ni, Allah datangkan bukti yang kukuh untuk pertuduhan bahawa anwar bersalah tapi dia ketepikan, dan Allah izinkan dia buat keputusan ikut telunjuk orang tapi dia akan rasakan azab Allah jika tidak bertaubat.

    Wassalam...

    ReplyDelete