Wednesday 8 August 2012

RAKYAT KELANTAN TOLAK DAP, NIK AZIZ?


Untuk pengetahan pemimpin PAS ramai sangat ahli PAS tidak suka dengan keputusan PAS berkawan dengan DAP. Kerana DAP ialah kafir yang menentang islam. Mereka pakai topeng suka islam depan pemimpin PAS tapi sebenarnya hati mereka semua seperti Karpal Singh.

Pemimpin PAS jadi bodoh-bodoh belaka tidak kira yang rupa ulama dan rupa seperti Anwar. Mereka jadi bodoh sebab cintakan kuasa dan cintakan Putrajaya melebihi cinta Allah dan Islam. Kerana itu, Allah murka dan Allah biarkan kafir yang jahat DAP perkudakan mereka.

Ahli PAS rata-rata diperbodohkan oleh pemimpin PAS yang bodoh. Semua jadi bodoh seperti lembu dicucuk hidung. Tak nampak agenda DAP mahu hancurkan islam. 

Semua pemimpin PAS menikus ketakutan bila pemimpin DAP marah mereka bercakap tentang penubuhan negara islam. DAP istikamah menentang islam tapi PAS tak dapat nak beristikamah dalam perjuangan menegakkan islam.

Semua ini berlaku pemimpin PAS sudah dihinggapi penyakit yang nabi bilang 'wahan'. Iaitu takutkan mati dan cintakan dunia.

Bertaubatlah ahli PAS jangan kamu ikut pemimpin kamu yang bodoh belaka tu, ikutlah Allah dan Rasul yang pasti kamu akan ketemui jalan yang benar lagi haq!

4 comments:

  1. kesian aku tengok para ahlul bahalol PAS...asyik kena kencingggg jer...

    ReplyDelete
  2. ulamak pas ulamak kepala butuh.kepala butuh tak ada telinga dan mata. kepala butuh macam ulamak pas

    ReplyDelete
  3. Setuju dengan bro sebab hari tue Presiden DAP,Chua Soi Lek kata jangan laksanakan hudud di Johor

    ReplyDelete
  4. Dato CSL 100x lebih baik dari LGE baik dari segi moral dan sokongan kepada nilai islam dan hudud.

    ReplyDelete