Tuesday 30 July 2013

DI ZAMAN PEMERINTAHAN NAJIB...NASIB ISLAM, MELAYU DAN TANAH TUMPAH DARAH


1. Di zaman pemerintahan Najib, budak Cina simbah surau dengan cat merah di Melaka cukup diselesaikan dengan permintaan maaf tetapi budak melayu yang bakar pintu gereja di Ulu Klang kena tindakan penjara beberapa tahun.

2. Di zaman pemerintahan Najib, Namewee hina agama islam dengan main-mainkan azan dan juga main-mainkan lagu negaraku tiada tindakan diambil malahan Najib jadikan dia sebagai ikon 1Malaysia.

3. Di zaman pemerintahan Najib, budak cina bernama Alvin dan Vivian hina agama islam dilepaskan dengan jaminan dan boleh bebas tetapi budak melayu yang pukul budak cina yang hina islam bakal berdepan dengan hukuman berat iaitu hukuman mati.

4. Di zaman pemerintahan Najib, guru cina di Johor hina orang melayu dengan perkataan bodoh tidak dikenakan apa-apa tindakan walaupun report polis telah dibuat oleh penjaga murid melayu di sekolah tersebut tetapi Guru besar sekolah berdepan dengan siasatan kerana menyediakan bilik persalinan sebagai tempat makan sementara kerja ubah-suai kantin siap.

5. Di zaman pemerintahan Najib, filem cina berjudul The New Village yang mengangkat martabat cina komunis yang konon membebaskan negara ini dari kezaliman British telah diluluskan oleh Finas tetapi filem yang mengangkat martabat melayu Tanda Putra tidak diluluskan bertahun lama.

6. Di zaman pemerintahan Najib, ISA dihapuskan dan kesannya ahli politik semakin berani dan semakin melampau buat kacau bilau dalam negara ini.

7. Di zaman pemerintahan Najib, Akta Pencegahan Jenayah dihapuskan dan pelbagai akta yang berkaitan dengan keamanan negara dihapuskan demi menyenangkan hati pembangkang dan akhirnya tengoklah kejadian tembak mati makin mendadak akhir-akhir ini.

8. Di zaman pemerintahan Najib, Najib mencuba nasib negara ini dengan join TPP yang beri keuntungan kepada Amerika.

9. Di zaman pemerintahan Najib, Najib telah rosakkan rakyat negara ini dengan pemberian duit.

10.Di zaman pemerintahan Najib, EC (Suruhanjaya Pilihanraya) dipaksa letak bawah parlimen.

11.Di zaman pemerintahan Najib, melayu rasa sangat sakit hati berbanding bawah pemerintahan Pak Lah.

12.Di zaman pemerintahan Najib, cina dan india merasa mereka patut dapat hak sama rata dari segi agama dengan tuan tanahair ini iaitu melayu.

13. Di zaman pemerintahan Najib, cina secara terbuka dalam PRU-13 menunjukkan mereka mahu kuasa pemerintahan negara ini selepas kuasa ekonomi berada kukuh dalam genggaman mereka.

14. Di zaman pemerintahan Najib, projek GLC untuk syarikat bumiputera seperti perkhidmatan internet di sekolah-sekolah seluruh negara diserahkan kepada syarikat cina, YTL dimana sebelum ini diurus dua syarikat bumiputera iaitu JARING dan TM.

15. Di zaman pemerintahan Najib, apa lagi bakal berlaku.....

16. Di zaman pemerintahan Najib, ada lagikah kes orang islam-melayu akan dipijak-pijak....

17. Di zaman pemerintahan Najib, adakah islam akan jadi layu...

18. Di zaman pemerintahan Najib, adakah cina akan semakin kukuh cengkaman keatas negara ini...

19. Di zaman pemerintahan Najib, adakah penasihat-penasihat Najib akan terus memperbodohkan Najib dengan pelbagai mimpi indah..

20. Di zaman pemerintahan Najib, apa lagi......

Sebagaimana Tun M tidak pernah kenal penat lelah menggesa Pak Lah turun takhta dulu ..begitulah kami umat islam takkan kenal penat lelah menggesa Najib, Hishamudin, Nazri dan KJ tinggalkan barisan kepimpinan melayu-islam demi menjaga ketinggian agama islam, bangsa melayu dan tanah air ini..cukuplah bodohkan rakyat demi masa depan politik kamu sebagaimana pemimpin & ustaz PAS bodohkan rakyat dengan agama palsu mereka demi masa depan politik mereka....

11 comments:

  1. Najib, Hishammudin, KJ. .....These 3 stooges no longer relevant as far as UMNO or Malay politics is concerned. All three of you are non performers especially Hisham & KJ. Pls step down with honour.

    ReplyDelete
  2. Di zaman pemerintahan Najib,......transformasi berjaya dicinakan...

    ReplyDelete
  3. Betul sangat orang melayu semakin terpinggir dan cina semakin naik tocang

    ReplyDelete
  4. Najib tolong blahhhhh....kami dah tak larat tengok kau lagi

    ReplyDelete
  5. Najib u got to GO...

    cukupla pemerintahan 'lembek' jgn sampai menggadaikan negara pulak krn tergila2kan kepopularitian...mg byk jasa yg ko buat dgn pelbagai transformasi tapi di penghujungnya yg untong ialah puak yg paling ko suka jilat ,,,CINA..

    Kalo ko masih ada prasaan Melayu n sayangkn agama, bangsa dan negara...lepaskn jwtn ko secara sukarela spt yg di lakukn oleh TUn DOL..

    Tq atas pelbagai insentif yg di berikan tapi kelemahan ko menjilat jubor cina menghapuskn jasa2 yg ada...n jangan lupa..on da way nak pergi bawalah sekali sepupu pondan ko Kerismudin, Nazri wee, khairy lee , sgl tuan punahsihat ko yg lebih berjiwa cina dan tuan PEGUAM NEGARA....

    UMNO adalah parti dan pemimpin datang dan pergi...

    Sekian .. Terima Kasih..

    ReplyDelete
  6. Lelaki yang dikuasai oleh wanita tidak boleh jadi ketua ~ Hadis Nabi saw.

    Ciri pemimpin dalam islam pun Najib dah kantoi dek Rosmah atur pelbagai perkara yg berkait dengan pemerintahan negara.

    Lupakah First Lady Summit yang Rosmah anjur kat Palace Golden Horses masa mula mula Najib naik jd PM? ini gila namanya...awak isteri PM duk diam dah la...jgn duk sebuk nak kawal PM tetapi terbuki Najib adalah lelaki yg Nabi saw sebut dalam hadis diatas.

    ReplyDelete
  7. Nuar Brahim cakap semua betul....NKRA..Najib Kerja Rosmah Arahkan..Kalau bini sendiri tak boleh di Tranfom bagaimana nak Tranfom Malaysia..Sudah lah Najib Ah Jib Gor, Omar Ong, Idris Roti Jalla , KJ, Nazri Aziz, HishamKERIS boleh merambut dari Politik Malaysia

    ReplyDelete
  8. Turun lah Najib ......

    ReplyDelete
  9. Terimakasih banyak atas informsi yang telah disampaikannya

    ReplyDelete
  10. dizaman pemerintahan najib seorang menteri yg gagal menjaga keselamatan negara sehingga diceroboh oleh lanun sekali lagi diangkat sebagai menteri pertahanan malah pegang jawatan pemangku menteri pengangkutan lagi....

    ReplyDelete
  11. aku tak mau PKR apatahlagi ANU!!
    langkah mayat aku dulu kalau DAP memerintah!!!
    berulang tragedi 13 Mei pun tak apa!!!
    janji bukan cina DAP jadi pemerintah!!!

    TAPI aku yang aku mau:
    Najib Turun!!!Najib Turun!!!Najib Turun!!!
    Rosmah LIABILITI!!!Rosmah LIABILITI!!!Rosmah LIABILITI!!!

    ReplyDelete