Monday 12 December 2011

APA SUDAH JADI? SANKARA DAN KARPAL TERJERAT DALAM MAINAN SENDIRI


Karpal mengesahkan liwat berlaku suka sama suka kerana Saiful tidak melarikan diri. Akhinya pengakuan sebenar keluar akibat keadaan yang terlalu mendesak. Jika dibaca kembali kepada hujah terdahulu, kesimpulan yang dibuat ialah keadaan Saiful ialah panik. Lari atau tidak lari bukan isu pokok kerana itu hanya cara melepaskan diri. Isu utama ialah rela atau tidak rela. Saiful tidak rela diliwat dan melaporkan kepada polis.

Ada dua keadaan yang bertentangan dalam hujah Sankara dan Karpal. Seorang kata Anwar tidak meliwat kerana bukti hanya diada-adakan manakala seorang lagi kata Anwar meliwat atas dasar suka sama suka.

Hujah yang berbelit-belit ini pastinya menjadi persoalan apakah mampu barisan peguam bela mempertahankan Anwar di waktu ini. Tambahan pula dulu barisan peguam bela yang beria-ia mengatakan Anwar tidak meliwat dan Saiful telah memfitnah Anwar tetapi kini mereka pula yang mengakui Anwar meliwat Saiful.

sumber: KLIK 

~ pengikut Muhammad saw

1 comment:

  1. TO HELL AND BACK...TO HELL
    Anwar Ibrahim was Asia's most celebrated young leader before he was sent to jail. Now he has a second chance...back to hell.
    Kah kah kah...NEWSWEEK

    ReplyDelete