Sunday, 10 June 2012

PROF NASOHA LAGI BALUN NIK AZIZ GARA-GARA TUDUH NABI SAW GILA KUASA MACAM DIA



Nik Aziz ditegur lagi oleh Prof Nasoha. Mohon rakan blogger sebarkan.

9 comments:

  1. Thumbs up prof...

    Nik aziz ni cakap ikut sedap molot..cakap nabi hijrah ke madinah nak kejar kerusi(kuasa). ini semua nak samakan perjuangan sesat pas dgn perjuangan nabi muhammad.

    kotor betul molot nik aziz ni.

    ReplyDelete
  2. orang tua ni bukan ikut panduan islam tapi ikut panduan syaitan sbb nik aziz sendiri mengaku nak berkawan dgn syaitan

    mesti penyokong pas akan caci maki prof walaupun prof tegur orang penyokong dia angkat sebagai 'nabi' dengan hujah yang berlandaskan quran dan hadis.

    penyokong pas bukan boleh terima orang tegur 'nabi' dorang sebab pada mereka 'nabi' dorang maksum seperti nabi-nabi yang Allah lantik.

    bila org tua nak masuk kubur...buat semak je

    ReplyDelete
  3. Dakwaan pok nik ni benar-benar menghina Allah dan Nabi Muhammad.

    ReplyDelete
  4. semua kat sini bodo!

    ReplyDelete
  5. anon 18:21 awat hang tuduh orang kafir Sangat bahaya kalau yg dituduh tak kafir hang yg jadi plak. baik tarik balik tuduhan macam tu

    ReplyDelete
  6. Inilah akibatnya jika riak sudah menguasai diri. Sudah merasakan diri sama taraf dengan nabi. Patut pun tak reti basa menghina nabi. kalu dulu menghina org Umno..kini minghina nabi.....Semoga Allah mengampun kamu wahai Nik Aziz!!....Dosa mu tak tertanggung....mencerai beraikan suami isteri di kelantan dan Trengganu keran fatwa mu....kamu dan Al rabit al hadi ...sama-sama terjung neraka!...

    ReplyDelete
  7. Hamdan hassan..kau jgn bodoh sgt..blaja akidah..bru kau tahu..akidah ni sgt2 penting..tidak ke kau melihat ceramah2 nik aziz yg menyesatkn orang?? Tidak ke kau melihat gelagat tabligh yg menyalahi kitab dn menipu ats nama nabi..sekiranya kau jahil dlm agama..kau diam je..jgn tnjuk pandai..blaja tauhid dlu..akidah btulkan dlu..bru sebok dgn amalan..sekian..

    ReplyDelete
  8. anon 18:21

    sy dengar dari ceramah youtube prof nasoha dah tinggalkan jemaaah tabligh

    http://www.youtube.com/watch?v=KWj6ZcWv8cA

    http://www.youtube.com/watch?v=jGsJmKAIll0

    ReplyDelete
  9. budak kampung11 June 2012 09:26

    Prof Nasoha tinggalkan jemaah tabligh sbb tak setuju dgn pendapat jemaah tabligh yg tak tumpukan berdakwah kpd bukan Islam.

    ReplyDelete