Monday 17 October 2011

BAKAR ISTERI HIDUP-HIDUP

Ini berita sedih buat seluruh keluarga aku di Terengganu. Kerana suami cemburu punya pasal isteri sendiri dibakar. Saudara perempuan aku yang bekerja sebagai jururawat di HKL sekarang sangat kritikal. Semua kakitangan HKL dari doktor hinggalah rakan jururawat sangat sedih kerana dia merupakan seorang yang periang ditempat kerja dan doktor yang memeriksanya mengenalinya dan sangat berat nak memberitahu keluarga aku bahawa kaki kanannya mungkin tidak dapat berfungsi lagi dan mata mungkin tidak berfungsi lagi kerana kebakaran selama 10minit seluruh badan. Bayangkan 10minit panggang ikan atau daging, apa jadi? Berita terkini dari doktor HKL yang merawatnya, saudara perempuan aku tidak lagi mempunyai peluang untuk hidup, berdasarkan tahap kebakaran yang sangat kritikal, walau bagaimanapun semua yang berlaku adalah kehendak dan izin dari Allah,KLIK

Ni semua gara2 penyakit hati yang ada pada suami yang tidak dirawat iaitu cemburu. Semua orang tak ambik kisah dengan perangai buruk dan rata-rata manusia ingat penyakit hati atau perangai buruk tidak boleh dirawat, ini tanggapan yang salah. Nabi saw beritahu bahawa semua penyakit ada ubatnya kecuali maut. Aku harap sesiapa yang ada penyakit buruk perangai samada dengki, cemburu, hasad, sangka buruk, malas, suka mengumpat dapatkanlah rawatan sebelum menjadi parah seperti nasib yang menimpa saudara perempuan aku ni dek perbuatan suaminya yang bakal meninggalkan 2 orang anak masih kecil berumur 3 dan 2 tahun. Aku syorkan dapatkanlah rawatan dari doktor yang aku sendiri mengenalinya KLIK

Aku juga mengambil kaedah rawatan ini untuk menjana anak2 aku jadi cemerlang, bijak dan rajin sejak anak2 aku lahir lagi. Sekarang program rawatan ini bakal digunakan oleh kerajaan negeri Terengganu di taska-taska kelolaan YPK KLIK dan KLIK

~ pengikut Muhammad saw

No comments:

Post a Comment