Friday 7 October 2011

JANGAN TAKSUB KEPADA ANWAR


Janganlah taksub kepada Anwar wahai pencacai Anwar sebab dia bukan nabi. Hanya manusia yang Allah angkat sebagai nabi atau rasul sahaja boleh taksub kerana mereka dipimpin oleh Allah swt dan kesalahan mereka Allah terus tegur dalam wahyu dan kesalahan mereka diketahui oleh umatnya.

Kalau tak tahu diam jelah. Aku sendiri dengan mata kepala aku tengok pujaan kau tu si Anwar solat sunat kat masjid aku di Gombak tahun ni. Pada masa tu dia datang bersama Azmin Ali. Aku tengok dia solat macam biasa seperti orang lain dan ketika rukuk dan sujud langsung tidak nampak seperti seorang yang uzur. 

Kesian sebenarnya kepada pentaksub Anwar ni sebab menjadikan orang yang tidak layak jadi pemimpin sebagai idola mereka. KLIK

Ni bukan masalah anwar sakit atau tidak yang mana doktor dari Jerman tu boleh di bayar ikut skrip drama Anwar sejak pemeriksaan tulang belakang selepas keluar penjara Sg Buloh dulu. Pertuduhan kepada Anwar sekarang ialah berlaku atau tidak liwat kerana DNA Y dalam rektum saiful sama dengan DNA yang didapati pada barang2 Anwar di lokap polis.

Anwar dah check-mate!

~ pengikut Muhammad saw

No comments:

Post a Comment