Saturday 29 October 2011

NIK AZIZ DAN HADI JADIKAN DAP GURU AGAMA MEREKA




Kesesatan yang nyata!.
Inilah padahnya bila mengkafirkan saudara islam. Sewaktu dulu PAS cukup sinonim mengkafirkan ahli dan pemimpin UMNO dalam ceramah2 mereka. Fatwa ini dipegang teguh oleh ahli mereka sehinggakan hubungan keluarga putus, solat berjemaah dibuat asing, sembelihan tak boleh makan, nikah kahwin tidak sah. 
Fatwa ini dibuat kerana UMNO bersama MCA dan MIC dalam BN.

Fatwa ini memakan diri mereka. Kerana nafsu nak dunia yang gelojoh dalam diri pemimpin PAS, mereka ketepikan fatwa mereka terhadap UMNO sewaktu masa dulu. Sekarang PAS bersama DAP dan PKR. Tuduhan kafir telah kembali kepada mereka kafir. Kekafiran melanda ahli dan pemimpin PAS. 

Nabi saw bersabda ' barangsiapa menuduh seseorang kafir sedangkan yang dituduh tidak kafir, maka tuduhan akan kembali kepada penuduh'

Sekarang Allah hina PAS dengan sehina2nya dengan buat mereka ikut DAP yang bukan islam. PAS ikut DAP seperti biawak masuk lubang pun ikut juga. DAP tidak benarkan PAS join Himpunan Sejuta Umat, PAS keluarkan arahan ikut DAP oleh presiden PAS Hadi.

Nabi saw bersabda 'akan sampai masanya kamu ikut orang kafir sehinggakan mereka masuk lubang biawak pun kamu ikut masuk'

Sekarang ikutan Nik Aziz dan Hadi Awang adalah Lim Kit Siang dan Kapal.

PAS telah sesat dari jalan benar!

~ pengikut Muhammad saw

No comments:

Post a Comment