Saturday 1 October 2011

KOMEN TENTANG NAJIB-NAMEWEE DI BLOG GAP


25 comments:

Anonymous said...

    PM jangan pedulikan segala permintaan Namawee...dia tu cuma orang suruhan DAP sahaja
    October 1, 2011 4:06 AM

Anonymous said...

    penyokong kuat 1malaysia pekebendanya...kaki bodek kuat, kaki kencing kuat, kaki maki hamun kuat...semuanya memang sesuai untuk namawee...jangan terperanjat orang2 melayu akan berubah angin ke PR disebabkan anak cina yg tak tahu diuntung ini dianak emaskan oleh kerajaan
    October 1, 2011 4:24 AM

JOURNEYMAN said...

    Assalamualaikum dan Salam Persaudaraan,

    Sememangnya blog ini mempunyai kualiti yang tersendiri dengan isu2 panas dan pandangan yang bernas dari pihak anda.

    Mohon kerjasama dan jasa baik pihak anda agar dapat linkkan blog saya agar isu2 semasa politik tanah air dapat dikongsi bersama pembaca blog anda.

    Saya juga telah linkkan blog anda agar isu2 dan paparan dari blog ini dapat dikongsi bersama.

    Sekian, Salam Perkenalan dari saya,

    JOURNEYMAN
    http://journeyisman.blogspot.com/
    October 1, 2011 6:02 AM

Anonymous said...

    Memang NAMAWEE Ada KELAINAN...muka dia macam Khinzir kena JE!
    October 1, 2011 7:09 AM

mohamed said...

    Budak namawee ni dan juga cina2 yang lain sedang merasuki pemikiran Dato Najib. Intelektual lah konon!

    Najib rasa dia dapat melihat keindahan budi perkerti si namawee ni dan cina2 yang lain lebih mendalam dari kita orang Melayu biasa ni, agaknya.

    Boleh jadi pengelaman kita, orang biasa dengan orang2 cina diMalaysia ni berbedza dengan pengelaman Dato Najib yang membesar di United Kingdom.

    Aku rasa cina sekadar berlakun untuk mendapat perhatian orang Melayu, sebelum mereka berkuasa.

    Aku teringat gambar Lee Kuan Yew masuk kampong pakai SONGKOK untuk meraih sokongan Melayu. Jika di imbas kembali, memang jijik dan memualkan!!!
    October 1, 2011 7:11 AM

Anonymous said...

    Yup..aku mmg tkjt besar pm ckp mcm tu...org yg hina lagu negaraku sampai 1 dunia tahu,hina tnb..tanpa dikenalan hukuman...arghhhhh...mmg aku cukup marah
    October 1, 2011 7:15 AM

Anonymous said...

    Boleh Jalan dah.....
    October 1, 2011 7:16 AM

fulisiakantora said...

    Assalamualaikum, baru aku tahu yg senang sgt nak hidup pada abad ini. Maki orang, caci lagu kebangsaan, hina Azan, ludah Islam, 'sembur' bangsa lain(kalau konteks Tanah Melayu Orang2 Melayu), mcm2 lagila benda yg boleh aku lakukan utk mendapat perhatian dari seorang Perdana Menteri sesebuah negara. Lepas tu aku 'jilat2' sikit utk membodohkan P.M supaya sayang aku. Ini aku kena buat kat P.M negara lain, sbb Datuk Seri Najib tak sebodoh itu utk MEMPERBODOHKAN dirinya melayan cina kapir laknatullah yg lebih HINA dari binatang najis ternakan keturunannya kat negara komunis. Babi telah terbukti dari sudut sains binatang yg bijak lagi najis. Sebijik mcm namawee cina ni, najis(wajib kita 'BERSIH'kan) & bijak membodohkan org.
    October 1, 2011 7:22 AM

Anonymous said...

    harap2 najib tidak termakan BABInya nameweebabi....
    October 1, 2011 7:28 AM

Anonymous said...

    Rasanya pm dan tpm memang memerhati dan mengikut perkembangan si namawee ni dari jauh. Cuma untuk menolak terang2an mungkin sukar. Saya rasa gap juga perlu perhatikan setiap tindak tanduk namawee supaya kita semua waspada apa yg dia lakukan.
    October 1, 2011 7:31 AM

Anonymous said...

    Aku dah bosannnnnnnn!! Aku dah bosan dgn najib. Dah givup. Dah givupppppp. Kau buat la apa kau rasa nak buat. Aku tak peduli lg dah. Nak menang pru ke nak kalah ke, cina nak perintah ke, melayu jd kuli ke aku tak peduli dah. Letihhhh letihhhhh letihhhhhhhh sangattt!!!
    October 1, 2011 7:36 AM

Anonymous said...

    Pada hari ni 1 Oktober 2011... saya dengan rasminya bukan lagi penyokong najib & 1malaysia. Terima kasih.
    October 1, 2011 7:38 AM
Cikgu rokiah said...

    Sori najib...this time u totally wrong....
    October 1, 2011 8:21 AM

Anonymous said...

    bro najib,
    lu betul bro , betul, corect corect corect

    memang ada kelainan
    maki melayu, maki raja, maki islam, maki bendera, maki pengetua melayu memang satu kelainan

    memang ada kelainan
    mat sabu sokong komunis pun satu kelainan,

    Hadi hadi tukar ker negara kebajikan pun satu kelainan

    pAS jilat bontot PAS pun satu kelainan

    Anuar main bontot dan main cibai pun satu kelainan

    kalau melayu jadi calon DAP pun satu kelainan

    lepas ni kalau melayu sokong DAP pun satu kelainan

    Pengikut agama PAS pikul bendera DAP pun satu kelainan

    najib kena kontrol bini pun satu kelainan

    Melayu bangang pun satu kelainan

    pendek kata sejak Najib jadi PM semuanya satu kelainan lah



    lu betul bro najib

    lepas ni gua dah tak peduli siapa nak perintah Malaysia, sebab itu juga nanti satu kelainan

    satooooo Malaysia !!!

    sama rasa , sama rata, sama balon

    Hidup Malaysian Malaysia !!!!!!!!
    Hidup DAP !!!!
    Hidup Namewee!!!!
    October 1, 2011 8:25 AM

Anonymous said...

    ANON 7:36
    MUHAHAHAHAH

    BETUL TU. DIMANA LETAKKAH MARUAH GEROMBOLAN united malays national organization JIKALAU PRESIDENNYA SANGGUP MEMUJI SEORANG YG BEGITU LANTANG MENGHINA INSTITUSI SEPERTI UTUSAN MELAYU, TENAGA NASIONAL DAN LAGU KEBANGSAAN.

    FIKIR FIKIR LAH
    APAKAH SELEPAS NI MANHORAN PULA AKAN DIGELAR SEBAGAI PENDEKAR KEBANGSAAN? NIZAR PULA SEBAGAI "BAPA TOLERANSI"

    WAHAI SAUDARA SEPENCACAIKU
    DALAMILAH PERIBAHASA DIBAWAH NI

    NIZAR KUKLEK
    NAJIB RINTIK

    HE HE HE HE HE HE
    October 1, 2011 8:29 AM

Anonymous said...

    tu lah akal pendek yg bernama ANON hingusan..tiada intelektualan....

    PM najip mengatakan sisi lain namewee ada juga yg baiknya yg boleh menjadi ikutan..

    yg tidak baik..kita tentang habis-habisan!!!!!

    tidak cerdiklah kita untuk memahami lebih mendalam pendapat
    dan gayabahasa PM nie...
    October 1, 2011 8:30 AM

Anonymous said...

    di Malysia, halal untuk maki, caci dan hina Islam, Melayu dan raja ,kafir masuk mesjid sesuka hati, sebab itu adalah satu kelainan

    yang haram adalah untuk maki china,maki keling, bantah gereja, halang melayu nak murtad,azan berkumandang,

    satooooooo Malaysia

    bye bye Najib !!!! bye bye BN
    October 1, 2011 8:34 AM

Anonymous said...

    Najib bukan PM yang cerdik

    masa nak umum 1 Malaysia tak pernah pikir guna otak

    Bila dah isytihar, malu nak tarik balik

    jadi mahu tak mahu, najib sokong 1 malaysia namewee

    Najib is a sore looser

    Kalkau pak lah dah terlebih tido
    Najib terlebih perasan...

    aku dah bosan ... maruah aku sebagai melayu diinjak injak oleh pemimpin ku sendiri...

    Kerana mu najib... aku akan undi DAP walaupun aku ketua cawangan UMNO ...
    October 1, 2011 8:38 AM

Anonymous said...

    anon 8:30

    kalau namewee ada sudut baiknya apakah mat sabu tak ada sudut baiknya?
    apakah anur ibrahim tak ada sudut baiknya?
    apakah nik ajis tak ada sudut baiknya?
    apakah mat indera tak ada sudut baiknya?
    apakah komunis tak ada sudut baiknya?

    halo bro !! nak jadi pengampu pun biar berpada, jangan jadi macam menteri mentri suruhan najib !!!!

    go to hell you najib
    October 1, 2011 8:41 AM

Anonymous said...

    Journeyman,

    Ni blog picisan. X link pun xpe. X menyumbang kpd pembangunan org melayu. Byk mencaci,mengutuk, menghina je lebih. Ini blog 18sx sbb x abis2 citer pasal seks!


    Blog bodoh yg mmperbodohkn org melayu. Membiarkn org melayu bodoh dgn isu remeh temeh!
    October 1, 2011 8:42 AM

Anonymous said...

    aku sokong anom 8.30

    pd aku...namawee mngkin sdah sedar akn ksilapannya dulu...sdangkn nabi ampunkn umat...itu yg DSN cuba lakukan sekang...mngkin dgn cara itu dpt mngubah cara dn pemikiran namawee...harap jgnlah totally salahkan DSN n namawee...fikir dgn fikiran yg waras dn matang...PM cukup bijak menilai sesuatu...tq
    October 1, 2011 8:43 AM

Anonymous said...

    Baru tahu orang umno memang bodoh. sokong najb membuta tuli. najib tak ikutpun pendapatmu. yang untung mcm aku penyokong PR & org cina. Tapi aku yakin tahap fikiran org umno memang x berubah. kena kencing. mai pakat ramai-ramai sokong PR dlm PRU akan datang. amacam , ada berani. Kamu yang bodoh back-up pemimpin umno & sanggup memfitnah pemimpin PR , tapi apa yang kamu dapat, habuk pun tarak. padan muka dgn blogger umno & pengikut umno totok, najib tak tengok pun kamu. buanglah sifat bodoh kamu wahai blogger umno, yang nyata kerja kamu memang sia-sia

    zali
    October 1, 2011 8:47 AM

Anonymous said...

    aku pun menentang keras pendirian PM. Terdesak sangat ke nk dpt sokongan cina. x yah la jilat sangat.. nnt undi melayu terlepas. dh tau piblic x suka namewee nape nk tnjk hero sokong dia plak...
    October 1, 2011 8:48 AM

Anonymous said...

    aku pun menentang keras pendirian PM. Terdesak sangat ke nk dpt sokongan cina. x yah la jilat sangat.. nnt undi melayu terlepas. dh tau piblic x suka namewee nape nk tnjk hero sokong dia plak...
    October 1, 2011 8:48 AM

Anonymous said...

    soo sad..
    October 1, 2011 8:49 AM


KLIK

~ pengikut Muhammad saw

1 comment:

  1. sepatutnya benda macam tak payah di komen oleh pm... dah jadik macam tun pak lah.. pulak dsnajib.. menda2 remeh temeh pom nak campur... buat apa ada menteri kabinet.. tak boleh nak settle masah buadak namewee albabi tu.. so aku rasa baik menteri kabinet tu letak jawatan jah.. patt pm pikiaq je macam mane nak kembangkan pencapaian ekonomi mesia supaya teguh.. jika kes kecil pom nak campur jugak hancus le mesia.. sepatut ambil contoh zaman tun Det... jange dah kena baru rasa dulu aku lupo nal buat

    ReplyDelete