Thursday 20 October 2011

PAS SEDANG MENUJU JURANG-JURANG KEKAFIRAN

Rupa Islam, Hati Liberal

Tindakan PAS untuk tidak turut serta dalam Himpunan Sejuta Umat bagi menyatakan bantahan gerakan Kristian yang telah cuba melakukan usaha mengkristian umat melayu~islam adalah satu petanda kehancuran PAS terlalu hampir. Umat islam sepatutnya bersatu dalam usaha menegakkan kesucian islam.

Kenapa PAS sanggup mengerahkan ahli2nya supaya menyertai Bersih yang dikepalai Ambiga yang sah2 bukan islam dan tujuan Bersih pulak konon nak bersihkan cara nak kuasa di negara ini. PAS ni nak redha Allah ke atau nak habuan dunia? Kalau PAS tak nak Allah tapi hanya nak kuasa dan gunakan agama untuk penuhi tuntutan nafsu nak dunia. Sungguh buruk pelakuan PAS.

Apa pertimbangan PAS untuk tidak turut serta dalam himpunan yang berusaha tegakkan kesucian islam? dan apa pertimbangan PAS bila turut serta dalam Bersih?

Kemana sudah semangat perjuangan islam dalam PAS? sudah lenyap ditelan nafsu kerakusan memiliki kuasa. Himpunan ini dikerah oleh NGO2 islam yang turut disertai UMNO. Adakah UMNO lebih kafir dari puak Kristian yang berdakwah kepada umat melayu~islam? KLIK

PAS sedang menuju kehancuran dan Allah swt akan hancurkan dalam masa yang dekat kerana kebatilan akan lenyap bila datang haq.

~ pengikut Muhammad saw

2 comments:

  1. Senang je nak faham, bermotif politik. Mereka nak jaga undi bukan islam dlm Pakatan Rakyat. Hadis baru dalam PAS ‘politik tidak boleh pisah dari islam’ seperti hadis palsu dikeluarkan oleh Jemaah Tabligh ‘ nak iman kena keluar 4b 40h 3h’. Dalam islam ada perintah2 Allah dlm melaksanakan pemerintahan tetapi tidak ada politik. Politik ialah cara nak dapat kuasa.

    Dalam islam, kuasa dikurniakan oleh Allah kepada golongan orang beriman (surah Annur ayat 55). Tetapi selagi kita belum mencapai tahap iman yang Allah kehendaki seperti kita semua sekarang, Allah biarkan kuasa jadi rebutan mereka dan dalam perebutan tersebut ada yang guna agama untuk dapat kuasa dan sanggup buat hadis baru untuk dapat undi orang islam. Islam sudah jadi mainan politik yang dianjurkan oleh PAS. Dan semakin parah bagi PAS sekarang, kerana menjaga hubungan dengan DAP (yang ramai dianuti cina profesioanal yang convert to Kristian), PAS sanggup belakangkan usaha NGO2 islam yg mempertahan akidah umat islam.

    ReplyDelete
  2. petikan hadis hadi awang
    "Kita menjadi KAFIR dengan mengamalkan POLITIK SUKU, AGAMA SUKU "- perawi bloggers

    ReplyDelete