Friday 17 May 2013

GEMPAR!!!!! ADAKAH ANWAR DIJANGKITI VIRUS MENTAL??





Dalam wawancara dengannya sebelum PRU13, Anwar ada menyebut dia akan berundur jika kalah.

Dan teliti pula apa yang Anwar cakap selepas mengetahui keputusan PRU13 dalam perhimpunan haram di Kelana Jaya; 

"Saya ingin menyatakan kepada saudara, ada orang mintak saya undur sebab katanya Pakatan Rakyat sudah kalah, dan saya katakan kalau kalah saya akan berundur, saya beritau kepada mereka .....
Pakatan Rakyat menang !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

 
 
Adakah Anwar sudah gila??? ...dengan mengiystihar sendiri kemenangan PR walhal pemerhati luar negara yang datang atas jemputan SPR berpuashati dengan tahap ketelusan perjalanan pilihanraya PRU13.

Adakah Anwar sudah gila??? tak dapat menolak takdir Allah...

Adakah Anwar sudah gila??? mengiystihar sendiri kemenangan PR sedangkan kerajaan Selangor Penang dan Kelantan tidak menolak keputusan ini tandanya mereka melantik barisan pemimpin negeri masing-masing...

Adakah Anwar sudah gila???? sedangkan Karpal Singh tidak setuju dengan Anwar menganjurkan himpunan bantahan dengan buat laporan polis

Adakah Anwar sudah gila??? sedangkan MB Kelantan mengucap tahniah kepada PM dan mahu bekerjasama dengan kerajaan pusat

2 comments:

  1. sakit si nuar dah amat teruk. langkah yang terbaik adalah USA atau Israel amek nuar ke Negara mereka untuk diberi perubatan. jangan bawa balik ke Malaysia. selagi nuar di Malaysia penyakit dia akan bertambah kritikal, mungkin boleh bawa maut. perlu disegerakan. boleh tak minta rafizi gay bawa nuar ker duta America secepat mungkin.

    ReplyDelete
  2. Anuwar dah qrosott

    ReplyDelete