Sunday 6 November 2011

AJARAN ISLAM PAS MENYESATKAN UMAT ISLAM


Percayalah wahai umat islam terutamanya di Malaysia, sesungguhnya islam tafsiran PAS adalah sesat dan menyesatkan kita semua dari ajaran islam sebenar yang dibawa oleh Muhammad saw. Islam ajaran PAS bukan mencari keredhaan Allah tetapi mencari keredhaan manusia semata-mata. Bila manusia redha, maka PAS akan diundi oleh rakyat yang redha dengan pimpinan PAS seperti di Kelantan. Walhal lihatlah apa yang berlaku di Kelantan, pusat pelacuran hanya beberapa meter dari Pejabat Nik Aziz. Islam apa di Kelantan? Islam palsu semata-mata.

Kalaulah perjuangan islam PAS sama dengan perjuangan islam yang dibawa oleh Nabi Muhammad saw dan sahabat2nya sudah pasti dan pasti Allah bantu dengan melenyapkan segala batil dan kemungkaran serta kebaikan dan haq akan tersebar dikalangan rakyat Kelantan dan pemimpinnya.

Apa yang terjadi selepas islam tafsiran PAS 20 tahun memerintah di Kelantan? saling tak tumpah berbanding kemungkaran & kebatilan yang berlaku di KL dan mana2 bandar di negara ini.

Islam tasfiran PAS adalah sesat dan menyesatkan. Tapi perasan bagus dan baik walhal mereka adalah orang islam yang jahat kerana menggunakan agama untuk dapat keuntungan dunia. Nik Aziz sibuk mengajar rakyat berpolitik dan bukannya mengajar islam tinggalan Nabi Muhammad saw.

~ pengikut Muhammad saw

No comments:

Post a Comment