Tuesday 29 November 2011

TUN M, KAU UMPAMA LILIN YANG MEMBAKAR


Segala puji hanya bagi Allah yang kurniakan pemimpin seperti Tun Mahathir kepada Malaysia.

Kau rela dicemuh, dicaci, dikeji kerana rakyat yang tidak faham pemecatan Anwar 1998.

"Saya tak akan tahankan diri saya kerana bagi saya, yang penting ialah seorang yang mempunyai moral yang begitu buruk, moral yang menjadi lebih buruk kerana menggambarkan diri sebagai seorang yang alim, seorang ulama, seorang yang boleh menjadi imam, boleh buat khutbah, orang yang semacam ini lebih daripada orang lain, tak patut buat kerja yang semacam itu.
Pada pendapat saya, Dato’ Seri Anwar Ibrahim bukan sahaja tidak layak memegang jawatan dalam kerajaan, tidak layak memegang jawatan dalam UMNO, bahkan tidak layak menjadi ahli UMNO.
Itu pendapat saya. Kalau Dato’ Seri Anwar nak mempertahankan diri, sila…"

Sumber: AIDC KLIK

~ pengikut Muhammad saw

No comments:

Post a Comment