Monday 27 May 2013

GEMPAR!! CINA CUBA PERBODOHKAN MELAYU LAGI... LANGKAH MAYAT DULU


Nak tau sebab Gerakan nak BN dijadikan 1 (satu) parti sahaja.

1. MAHU HANCURKAN UMNO yang mendokong Melayu dan ISLAM - Sekarang CINA tau Melayu dan ISLAM kuat sebab ada UMNO so mereka guna GERAKAN untuk cadangkan penggabungan so dengan cara itu mereka boleh sabotaj UMNO yang mendokong Melayu dan ISLAM dari dalam... mereka akan guna kuasa "wang" untuk jatuhkan pemimpin melayu-UMNO dan akhirnya kuasai BN. Tengoklah sekejap lagi MCA akan bersuara dalam nada yang sama dengan disokong DAP.

2. MAHU SABOTAJ PENYATUAN ISLAM MELAYU MENERUSI UMNO DAN PAS - CINA sedang menggelabah sebab jika UMNO terus kekal dan berjaya bersatu dengan PAS maka kuasa ISLAM dan MELAYU berpadu jadi satu suara maknanya cina hilang "bargain power" dan dikhuatiri dipinggirkan kerana MELAYU dan ISLAM boleh memerintah dengan selesa tanpa mereka.

3. MAHU MEMECAHKAN SOKONGAN MELAYU ISLAM YANG BERPAKSIKAN KEPADA UMNO - CINA melihat Punca Melayu ISLAM KEKAL BERKUASA kerana majoritinya bersatu di bawah UMNO dan dengan membubarkan UMNO menjadikan gabungan entiti BN sahaja akan memecahkan sokongan padu melayu kepada UMNO kepada PAS, PKR dan mungkin serpihan lain seperti PERKASA, BERJASA dan lain-lain. Perpecahan teruk melayu akan akhirnya menyebabkan MELAYU HILANG KUASA kepada CINA.

4. MAHU BERMAIN SANDIWARA 2.0 - Cina sekarang memainkan sentimen tidak akan menyokong BN kerana UMNO TOTOK memperjuangkan Melayu dan ISLAM. Kononnya dengan membubarkan UMNO kepada entiti gabungan BN sahaja akan menarik kembali sokongan cina... BODOH SUNGGUH KALAU ANDA PERCAYA!!! PRU13 lalu Ahli Gerakan dan MCA pun kempen suruh cina UNDI DAP lah... kalau gabung sekalipun cina tetap akan sabotaj dan undi DAP... Tak cukup kena kencing dengan cina ke masa PRU13 lepas??? atau Najib dan UMNO nak terminum air kencing cina baru sedar???
Sumber KLIK

Sangat penting orang islam bersatu kerana bila kita bersatu, Cina buatlah apa pun memang tak jadik sebab Allah bersama dengan orang islam yang bersatu dan berpegang teguh pada tali Allah yang kukuh

8 comments:

  1. Gerakan sudah sabotaj BN pada PRU13. Ramai pengikutnya dah lari ke PARTI ANTI MELAYU ia itu DOGS AND PIGS (DAP).
    Pada BN , GERAKAN sudah irrelevant.
    Sebaiknya GERAKAN bergabung dengan DAP (DOGS AND PIGS).
    INGAT pada PRU13 , BN menang tanpa sokongan CINA.

    Yang UMNO harus lakukan adalah , satukan umat ISlam di Malaysia . Jadikan kaum India bangsa kedua besar dalam BN.

    ReplyDelete
  2. APA KAH JIKA TIDAK MENDAPAT SOKONGAN CINA MELAYU BOLEH MATI KAH? PRU 12,PRU 13 CINA TIDAK SOKONG UMNO, MELAYU KENA BALIK KEHUTAN KAH?. PENTING SANGAT KAH UNDI CINA? MCA DAN GERAKAN SUDAH MATI!!. ASKAR MEREKA SUDAH LARI, TINGGAL GENERAL SAHAJA!. PERLUKAH KITA DENGAR CAKAP GENERAL PENCEN?. KITA MESTI BANGKIT MENENTANG PEMIMPIN UMNO YANG BERSETUJU UMNO DI BUBARKAN.

    ReplyDelete
  3. tpi ada ura ura nk tutup umno kerana umno tk releven lagi dengan zaman teknologi . jadi nk ganti dengan parti satu malaysia atau barisan nasional satu malaysia jadi semua boleh masuk cina melayu india kadazan dayak portugeese, dll

    kemudian dewan senate kena bertandaing ada election cadang karpal singh . kerana zaman teknologi sekarang bn satu malaysia kena buat la.tk payah pakai agong lantik ahli dewan senate . buat apa buang masa dan wang kata karpal singh .

    tapi sekolah tk boleh satu malaysia kena ada tiga saluran -cina india dan melayu. kerana zaman teknologi maka kena tambah dua lagi sekolah iaitu sekolah dayak kadazan dan sekolah portugese.

    hidup malaysian malaysia.

    ReplyDelete
  4. Dogs and Pigs..nice and very relevant and appropriate...and thank you Sir for I shall refer to those in DAP as Dogs and Pigs henceforth...

    UMNO/BN should have more creative people like you,Anonymous27 May 2013 18:04, in the Blue Bean Army...and I shall also volunteer to be part of the army, nicer if we can get paid RM 3500-RM5000 per month to match the Red Bean Army. Wishful thinking

    ReplyDelete
  5. Setuji dengan catatan diatas.UMNO tolonglah jangan terperangkap dengan mainan cina lanatullah.Pemimpin2 melayu yang meyokong cadangan ini perlu segera dihapuskan.Kaun cina akan tetap dan terus mengundi DAP walaupun kononnya dengan tertubuhnya satu parti undi cina akan kembali kepada BN.ini hanyalah satu falasi.umno jangan terPERANGKAP ini adalah strategi kaum cina untuk menghapuskan melayu.

    ReplyDelete
  6. Jgn percaya jarum perdaya cina. Mereka tak akan cadang kalau bukan utk kebaikan bangsanya & tak undur setapak pun dari apa yg mereka dapat. Cina lempar satu isu, melayu bincang/bergaduh sesama sendiri siang malam. Tentang sekeras2nya sebarang cadangan utk melemahkan melayu.
    Dengar cakap cina, melayu jatuh lubuk...

    ReplyDelete
  7. YG.WAJIB DIBUAT MELAYU DALAM NEGARA INI ADALAH PENYATUAN PAS DAN UMNO.

    KALAU NAJIB BUBAR UMNO DAN BUAT SATU BN...MAKA ITU LAH TITIK TOLAK MELAYU HILANG DIDUNIA!

    YG.WAJIB NAJIB BUAT SELAIN PENYATUAN PAS/UMNO ADALAH DIDIK DAN PAKSA ROSMAH AGAR MENUTUP AURAT DAN BERPERANGAI DAN BERIMEJ SOLEHAH!!! BUANG STAIL RAMBUT CACAMERBA TUUU !!!!

    gen2felda

    ReplyDelete
  8. sedih la kalau bn buat gitu saya rasa buang masa undi bn lagi

    ReplyDelete