Sunday 19 May 2013

GEMPAR!!! SEMAKIN RAMAI RAKYAT MALAYSIA PERCAYA ANWAR SEORANG PELIWAT


KUALA LUMPUR 18 Mei - Bekas Naib Presiden Indonesia, Jusuf Kalla seharusnya memujuk Datuk Seri Anwar Ibrahim bertaubat dan mendapatkan rawatan berhubung segala isu moral yang dikaitkan dengan Ketua Pembangkang itu.

Ahli Dewan Negara, Senator Ezam Mohd. Noor berkata, perkara itu perlu diberi keutamaan dalam usaha Jusuf merintis usaha mendamaikan perseteruan politik antara Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dengan Anwar.

Berikut kenyataan penuh Ezam:
Kita hormati niat ikhlas Jusuf atas semangat saudara serumpun dan bersaudara untuk mendamaikan Najib dan Anwar. Tetapi ada beberapa fakta yang harus beliau ketahui dan terima supaya niat murni itu bukan sahaja sia-sia tetapi menjadi malapetaka umat.

Isu membabitkan Anwar bukan hanya politik, tetapi soal moral yang berat. Keputusan mahkamah pada 2004 secara jelas menunjukkan Anwar seorang peliwat dan selepas hampir 10 tahun, Anwar tidak menggunakan haknya untuk menyanggah keputusan itu walaupun dia berjanji kononnya mahu melawan fakta dia adalah peliwat.

Anwar juga sudah melakukan perkara yang melampaui batas dengan menjual kehormatan akidah Islam dalam soal pluralisme agama, isu murtad dan penggunaan kalimah Allah. Anwar berdosa besar kepada umat Islam di Malaysia dan bukannya hanya kepada Najib.

Atas nama kelangsungan umat, saya mencadangkan Jusuf menyarankan kepada Anwar berhenti mengganggu umat Islam di Malaysia, bertaubat dan berubat. Bukannya mendamaikan seorang yang berpenyakit dengan seorang Perdana Menteri. Kita tidak mahu Jusuf yang baik namanya di Malaysia menjadi rosak gara-gara terperangkap dengan permainan licik seorang yang berpenyakit dan gila kuasa hingga menjual agama dan bangsanya

Artikel Penuh: http://utusan.com.my/utusan/Politik/20130519/po_03/Jusuf-Kalla-patut-pujuk-Anwar-berubat-bertaubat#ixzz2ThAjQAnf
© Utusan Melayu (M) Bhd

Sejak akhir akhir ini orang yang sebelum ini belum meluat dengan Anwar, sekarang mereka dah jadi meluat dengan Anwar, kenapa? Kerana Anwar seorang gila serba serbi.

7 comments:

  1. Malang ramai lagi yang SAYANG pada dia dan percaya dialah 'Penyelamat Negara" sebab dia licik pandai berlakon dan pidato itu mainan dia.

    ReplyDelete
  2. HIDUP ANWAR..HIDUP KIT SIANG , HIDUP REPUBLIK DAN HISUP KARPAL SINGH.

    ReplyDelete
  3. diri sendiri pun tak terselamat ada hati nk selamatkan negara. negara ni patut di selamatkan dari[ada dia sebenarnya. siapa yg percaya dgn anwar ni dh x blh dikata bodoh. buta tuli paling tepat.

    ReplyDelete
  4. Anwar dan jusuf kala boleh pergi berkahwin di perancis. Jagan lupa kirim poskad kpd kami disini dan indon ye.

    ReplyDelete
  5. Ezam sebut anuar sakit?
    kalau tengok muka mat jubo tu, aku rasa mmg.dia tengah sakit dan sedang dalam komplikasi kesihatan yg.teruk..tak tahu plak sakit mental atau fizikal.

    jauh kan diri anda dari zombiiii.....

    gen2felda

    ReplyDelete
  6. anwar memang sakit. dia sakit mental. ANWAR GILA MEROYAN sbb tu ckp merepek meraban.

    ReplyDelete
  7. DSAI gila segila gila manusia dalam serba serbi.

    ReplyDelete