Friday 24 May 2013

PENTING! ANWAR BAKAL MATI DI TALI GANTUNG KES LAHAD DATU?

Di pagi Jumaat yang mulia ini, Saya berdoa ke hadrat Allah swt agar saudara Anwar ditahan dan dengan bukti yang ada pada PDRM hasil kerjasama dengan perisik tentera Filipina, saudara Anwar di putus hukum gantung sampai mati oleh hakim mahkamah kelak atas kesalahan bekerjasama dengan pengganas Suluk supaya menimbulkan huru hara di Sabah sehingga mengorbankan 10 nyawa prajurit negara. Dalam syariat islam, nyawa di bayar nyawa. Maka wahai Allah, saya bermohon agar Dikau memberi balasan yang setimpal didunia ini atas kejahatan yang dibuat oleh saudara Anwar. Wahai Allah, terlalu banyak kejahatan yang telah dilakukan oleh saudara Anwar semata-mata ketamakannya untuk mendapat kuasa yang sementara didunia ini sehingga dia lupa akan kekuasaanMu melebihi kekuatan segala makhluk. Wahai Allah, manusia bernama Anwar ini sanggup memuji manusia bernama Salman Rushdi yang telah menghina ayatMu dalam kitab Al-Quran. Wahai Allah, manusia bernama Anwar ini sanggup mengatakan semua agama sama sedangkan dalam kitabMu mengatakan tiada agama selain Islam. Wahai Allah, manusia bernama Anwar ini sanggup bersama China DAP yang sangat memusuhi agama islam dan penganutnya. Wahai Allah, manusia bernama Anwar ini sanggup buat apa sahaja walaupun ia jelas bertentangan dengan Quran & Sunnah demi mencapai cita-citanya sehingga dia lupa akan pertemuannya denganMu di Padang Masyar kelak. Wahai Allah berilah hukuman setimpal kepada saudara Anwar ini kerana sudah banyak manusia yang dizaliminya dan kejahatan dilakukanya. Wahai Allah kabulkan doa ini sekiranya semua bukti yang ada adalah benar maka hukumlah saudara Anwar dengan hukum gantung sampai mati kerana kesalahanya membawa penceroboh di Lahad Datu. Ameeennn....ya Rabbal  aaalameeenn.

18 comments:

  1. amiiiinn..yarabbalalaminnn...!

    ReplyDelete
  2. Kalau beliau terbukti bersalah,harap hukuman yg setimpal sama seperti org lain.Kalau gantung,gantunglah.

    ReplyDelete
  3. Aminn... dengarlah mohon doa kami hamba-Mu ini kerana kami tidak rela agama, bangsa dan negara kami diperjudikan oleh makhluk-Mu bernama Anwar Ibrahim. Jauhkanlah kami daripada kejahatan yang telah dan bakal dilakukannya ya Allah. Hanya kepada Mu kami memohon dan hanya kepada Mu kami sandarkan keyakinan kami.

    ReplyDelete
  4. Seorang Penderhaka kpd agama, bangsa dan negara.
    Sanggup meembela kebajikan Yahudi Illuminati,
    Yahudi yg Allah ,murka di dalam Quran.
    Sanggup bersahabat dgn kafir harbi
    dan menjual Kalimah Allah,
    menerima LGBT, pluralisma dan liberalisma,
    tetapi tolak manusia seagama dan bangsa.
    Ialah dia mungkin bukan Melayu kerana
    DNA Mr.Ynya India, lidah bercabang dan pembohong.

    ReplyDelete
  5. HUKUMAN YANG SETIMPAL - TERLALU BANYAK DOSA KEPADA UGAMA BANGSA DAN NEGARA.

    ReplyDelete
  6. sebelum jatuh hukuman periksa dulu otak dia, mungkin dia da gila. jatuh hukuman kat orang gila tentu salah.

    ReplyDelete
  7. Amin ya rabul'alamin

    ReplyDelete
  8. *
    Anwar akan kembali kepada Allah swt dalam keadaan yang amat aib, hina, jijik dan kotor.
    Agar kuburnya tidak dijadikan keramat PKR serta tempat orang kencing dan berak, maka perlulah mayatnya di kebumi di Laut dekat Israel.
    Jikalau di bakar mayatnya, abunya di buat pulau Tawi Tawi.
    *

    ReplyDelete
  9. Aminn! moga tanpa manusia laknat ini Malaysia akan aman sejahtera!

    ReplyDelete
  10. Kalau otak tak betul ...hukum pancung aje..biar otak terpisah dari badan!!!!!

    ReplyDelete
  11. Moga doa hamba yang ikhlas dimakbulkan ALLAH SWT...

    ReplyDelete
  12. Sekiranya statement diatas adalah benar, maka sebab itula PKR benar-benar perlu utk menghuru-harakan negara Malaysia yg tercinta ini. Cuma keadaan huru-hara sahaja yg benar-benar dapat menjamin "keselamatan" pengkhianat negara.

    ReplyDelete
  13. Aminn... dengarlah mohon doa kami hamba-Mu ini kerana kami tidak rela agama, bangsa dan negara kami diperjudikan oleh makhluk-Mu bernama Anwar Ibrahim. Jauhkanlah kami daripada kejahatan yang telah dan bakal dilakukannya ya Allah. Hanya kepada Mu kami memohon dan hanya kepada Mu kami sandarkan keyakinan kami.

    ReplyDelete
  14. Mudah-mudahan dilorongkan tuhan..... Amin....Amin....Amin...
    Terimalah pembalasannya wahai manusia durjana....

    ReplyDelete
  15. aku berharap sangat sangat agar ALLAH mencabut nyawanya dalam keadaan paling hina utk di jadikan sebagai pengajaran kepada umat melayu islam yg terus menerus percaya dengan lakonan dusta nya selama ini .....MATI MELEKAT KONTOLNYA DALAM LOBANG JUBO SEWAKTU MENGENTOT!!!!!! AMEEEENNNN...

    ReplyDelete
  16. Anwar bakal mati ditangan ajen upahan CIA masanya sudah semakin hampir

    ReplyDelete
  17. Amin Amin Amin.....ya Allah, kau makbulkanlah....

    ReplyDelete