Friday 10 May 2013

PENTING!!! BENARKAH ANAK CINA YANG MATI SEMASA KELAHIRAN TIDAK DIDAFTAR?


Benarkah ini berlaku bila si anak cina mati semasa kelahiran dan semasa umur bayi kematiannya tidak dilaporkan dan diganti dengan bayi cina kecil dari Tanah Besar Taiwan Singapore? 

Ini kerana peratusan cina semasa kemerdekaan hanyalah sekitar 11% tapi peningkatan mendadak sedangkan keluarga cina malaysia tidak miliki anak yang ramai dan mungkin secara purata 2 anak dalam satu keluarga. Misi mereka untuk menawan malaysia suatu hari nanti mendesak mereka untuk melakukan perbuatan ini agar populasi kaum cina bertambah sehingga menyamai majoriti melayu dan bumiputra negara ini. 

Jika dilihat dalam keluarga kaum india lebih ramai anak dari keluarga cina namun kerana penipuan ini tidak berlaku peratusan kaum india masih kecil hingga sekarang.

Benarkan penipuan ini berlaku? Adakah patut kerajaan mendiamkan diri dalam hal ini jika ia benar benar berlaku.

Siasatan patut dilakukan dan lihat peratusan kematian anak cina dari dulu hingga sekarang dibandingkan dengan peratusan kematian anak melayu, bumiputera dan india.

8 comments:

  1. Sebab tu pengesahan biometrik ditolak dan pembangkang nak kan dakwat kekal .

    Sebab tu pengundi hantu Bangla , sebab bangla muka dekat dgn melayu dan nama nya pun ada BIN sebab Islam . divert isssue . Jadinya tak ada orang persoalkan kewujudan pengundi cina dari singapore atau china.

    ReplyDelete
  2. Sama-samalah kita orang melayu minta kerajaan tubuhkan suruhanjaya diraja untuk menyiasat perkara ini...

    ReplyDelete
  3. Cuba periksa kes jual bayi baru2 ni..tengok kaum mana byk terlibat..fikir2 lah..

    ReplyDelete
  4. Satu lagi cara... org jantan cina kawin betina cina dr indon, siam, vietnam, singapore bawak masuk sini... lepas tu apply kerakyatan... dah dpt kerakyatan diorg ceraikan... lepas tu pergi kawin betina cina lain buat mcm tu lagi... lama-lama ramai lah cina di Tanah Melayu ini... lagi satu diorg rasuah kakitangan JPN yg pro anuar utk jual IC RM50.00 utk diberikan kepada cina singapore yg boleh cakap sikit-sikit melayu tu utk mengundi... kalau tak caya kenapa Singapore beri pelepasan khas utk cina pi mengundi... kenapa tolak bio-metrik? sbb IC diorg tu tipu punya cop jari tak sama dgn yg ada dlm IC hahaha... Kerajaan pastikan PRU14 wajib gunakan Bio-metrik supaya cop jari ada sama dgn dlm IC... ini baru adil...

    ReplyDelete
  5. Bukan yg tu saja.... anak kecil mereka yg mati tidak di lapor. So amik la anak siam /china utk ganti...

    ReplyDelete
  6. Tubuhkan suruhanjaya diraja....biar menggelupur kaum mata sepet yang tak mampus mampus.GE 14 setuju guna kaedah biometrik.Habislah pelacur cina dah tak boleh MENGUNDI.

    ReplyDelete
  7. Setuju dengan penggunaan bio-metrik.. Kalau dakwat kekal yang PR war2kan pon dijadikan isu oleh PR gak.. Sekarang kita guna bio-metrik.. Takut? Takut kalau SPR dan kerajaan BN buat kerja betul?

    ReplyDelete
  8. Setuju sangan dengan penggunaan bio-metrik ini. Baru ada ketelusan. Belanja lebih sikit pun tak mengapa asalkan bersih dari penipuan kad pengenalan.

    ReplyDelete