Thursday 9 May 2013

PENTING!!! DEMI KEAMANAN NEGARA INI NAJIB PERLU LANTIK MENTERI KDN YANG TEGAS DAN BERANI


Najib perlu melihat perkara ini dengan serius dan teliti kalau mahu negara ini aman dan sejahtera dari ancaman luar dan dalam. Cuba kita soroti beberapa kes contoh yang membuktikan betapa tidak ada kredibilitinya Hishamudin dalam gambar diatas.

1. Kes Namewee hina lagu Negaraku dan Azan Subuh.

2. Kes budak cina simbah surau dengan cat merah di Negeri Sembilan tanpa apa-apa tindakan sedangkan budak melayu di Melawati dikenakan tindakan kerana membakar pintu gereja.

3. Terbaru kes Lahad Datu dapat dilihat betapa Hishamudin sangat lemah dalam buat tindakan yang tegas. Pada mulanya dia dengan konfiden beritahu akhbar bahawa mereka semua bukan militan dan pengganas dan nak bawa berunding. Lepas beberapa hari 7 orang parajurit negara ditembak mati. Ini bukti jelas Hishamudin lemah longlai dan sangat mengecewakan.

Najib perlu dengar suara kami yang tidak mahu Hisham jadi menteri KDN. 

Kami mahu menteri yang tegas dan berani kerana hari-hari yang mendatang cabaran dan ancaman kian meningkat. Lihatlah himpunan haram semalam yang diketuai oleh tokoh pemecah belah rakyat Malaysia iaitu Anwar Ibrahim. 

Rindu zaman Tun Mahathir dengan tegas dan berani menyumbat petualang petualang ke dalam ISA. Kalaulah semalam adalah dulu, pasti Anwar dah disumbat dalam penjara Kamunting.

8 comments:

  1. cak cak cak

    ReplyDelete
  2. Mantan2 Ketua Polis Negara tak boleh ke lantik menjadi Menteri Dalam Negeri ?

    ReplyDelete
  3. PM, DENGAR LAH PANDANGAN RAKYAT YANG JUJUR TANPA ADA KEPENTINGAN PERIBADI DAN MUSLIHAT KEPENTINGAN PERNIAGAAN. KDN MEMANG TERLALU LEMAH. BUATLAH SESUATU.

    ReplyDelete
  4. Saya setuju. Lantik Dr. Mahathir sebagai Penasihat Tertinggi dalam kabinet.

    ReplyDelete
  5. Pak Najib-Demi keutuhan,ketegasan dan keselamatan bangsa kita sila lupakan untuk melantik balik saudaramu sebagai Menteri KDN. Beliau telah sama sekali GAGAL dalam menjalankan tugasan sebagai Menteri KDN.
    Lantiklah personaliti yang tegas dan berwibawa sebagai Menteri KDN bagi mengalas pergolakan yang semakin menjadi2 dinegara kita.

    ReplyDelete
  6. wujudkan balik ISA.... menteri kdn yang sedia ada memang tak tegas... takut2.. cuak2..

    ReplyDelete
  7. Lantik Tan Sri Rahim Noor jadi Menteri KDN. Dia akan jadi menteri KDN yg terbaik

    ReplyDelete
  8. Ape laa bodo sgt ko org sume..
    Kat dlm parlimen kita sudah jadi Great Supreme Ultra Malay...
    Bawak masuk laa pemuka-pemuka dari pas yg genuine track reccord dia..contohnya Dato dr Harun Din Al-hafiz.
    Bila lagi melayu islam nak bergabung???
    Inilah masanya!!!

    ReplyDelete