Thursday 9 May 2013

PENTING!!! PEMIMPIN MELAYU LEMAH PUNCA CINA NAIK TOCANG DAN JADI TAK SEDAR DIRI



hina bendera negara pastu minta maaf...najib nazri hisham pun terus cair..

hina azan pastu minta maaf...najib nazri hisham cair..

hina lagu negaraku pastu minta maaf ...najib nazri hisham cair..
 
pemimpin melayu mcm nilah yang buat cina semakin berani tunjuk hati busuk mereka untuk berkuasa secara mutlak negara ini...

sumber

5 comments:

  1. A simple conclusion abt thr pru13 outcome. DONOT TRUST THR CHINESE. IN THE CHINESE VOCAN 'TAK ADE PERKATAAN DOSA' . FOR THAT REASON, THEIR RED BEAN ARMY OR CYBERTROOPERS WITHOUT HESITATION CREATED UNFOUNDED NEWS OR FITNAH ABT THE GOVERNMT LEADERS, POLITICAL LEADERS IN UMNO, MCA & MIC. THESE RED BEAN ARMY DO NOT FEEL GUILTY WHETHER THEY WILL PAY THE PRICE FOR CREATING FALSE INFO OR BAD MOUTH TOWARDS OTHERS NOT SHARING THEIR POLITICAL SENTIMENTS IN THE LIFE HEREAFTER. AGAIN, DO NOT TRUST THE CHINESE.

    ReplyDelete
  2. .
    .
    .
    Letak Noh Omar...test power.
    Dia ada Telur Rimau...berani. No mercy.

    Yang lain ada bunga telur jer...hadiah kenduri kawin.
    Time waster.

    .
    .
    .

    ReplyDelete
  3. peguam negara, ketua polis negara, menteri dalam negeri perlu ditukar

    ReplyDelete
  4. HINA NEGARA DAN SULTAN BUKAN HINA NAJIB DAN KERAJAAN!!

    BUKAN KAH INI KESALAHAN BESAR MENGJIANATI NEGARA??

    TOLONG AMBIL TINDAKKAN!!

    KERAJAAN MELAYU JGN me_LAYU TEROS!!

    KAMU SUDAH DI BERI MANDAT !! LINCAH LAH!!!

    ReplyDelete
  5. Pada pengamatan saya, secara genetik dan umumnya..sifat semulajadi orang Cina dari sudut pengamalan berideologi bahawasanya mereka memang tidak sesuai dengan amalan demokrasi.

    Dalam struktur sosial kaum Cina sendiri amalan berpesatuan berasaskan puak atau clan adalah sesuatu yg. amat menonjol dan adakalanya menjadi simbol hiraki dalam kelompok mereka.

    Dalam dunia perniagaan juga wujudnya chambers atau pertubuhan yang mewakili kelompok niaga dan kebiasaannya akan bertindak sebagai alat utk memonopoli sesuatu perniaagaan.

    Jika mereka bermigrasi kemana-mana sudut dunia sekalipun. Perkara yg. utama ialah wujudkan "China town". Bila telah terbentuk semua itu, maka seterusnya mereka akan memilih Abang Besar utk jadi wakil seterusnya memegang jawatan sbgai Mayor atau apa2 dan rangkaian ini akan berkembang tetapi ianya akan berlegar dikalangan mereka sahaja.

    Malah apa yg. dipaparkan dalam filem baik dari sudut kepercayaan beragama akan ada unsur one rules all..contoh: Shaolin Temple..dan pelbagai lagi, tetapi tetap berkisar tentang siapa yg lebih hebat dan seringkali berakhir dengan pergaduhan utk merebut kawasan atau pengaruh. Juga dalam dunia kongsi gelap tetap akan ada beberapa pecahan atau triads yg. sering bertelagah merebut jajahan atau kuasa bagi mengutip wang perlindungan sebagai simbol kekuasaan mereka dan banyak lagi contoh hidup yg boleh kita lihat.

    Dengan itu kita boleh buat kesimpulan mudah bahawa utk menangani semua ini sistem yang paling berkesan ialah melalui sebuah ideologi yg kita kenali sebagai Komunisma.

    Jadi dalam ruang yg terhad ini..diringkaskan segala apa yg termaktub dalam perlembagaan sebenarnya tiada apa nilai dan maknanya pada mereka ini kerana acuannya sudah begitu.

    Yang tinggal pada Melayu sekarang hanyalah Islam dan Raja...dan dari sudut majoritinya kita terpecah 3. Namun Allah masih jaga tanah Bani Jawi ini kerana perancangan Allah lebih besar dari ini semua.

    ReplyDelete