Monday 20 May 2013

SANGAT PENTING!!! RAHSIA SULIT DAP MENERAJU NEGARA INI TERBONGKAR


Semakin hari semakin panas, pendedahan demi pendedahan dibuat. Yang sulit sudah jadi bukan rahsia lagi. Karpal sigh kepanasan apabila rahsia DAP didedahkan oleh Tuanku Aziz.

Karpal sigh, Lim kit siang, Lim guan eng dan semua barisan pemimpin DAP sebenarnya berhasrat mengambilalih pemerintahan negara ini. Inilah sebenarnya yang benar-benar mereka mahukan berlaku. Mereka susun strategi dengan penuh kemas dan teliti. Mereka gunakan cyber trooper mereka Red bean Army untuk cipta fitnah di laman sosial internet agar rakyat khususnya orang melayu dalam PR seperti PAS dan PKR membenci pemerintah.

Mereka ambil kesempatan dari perpecahan melayu islam untuk ambilalih pemerintahan negara ini. Mereka gunakan Anwar supaya Anwar gunakan PAS untuk mencapai agenda DAP memerintah negara ini. DAP tidak boleh gunakan PAS secara langsung. Oleh itu DAP gunakan Anwar supaya kudakan PAS untuk ambilalih negara ini.

Kelak bila PR dapat memerintah negara ini Anwar akan diberi jawatan PM sehingga suatu masa waktu dan mereka akan buat strategi tendang Anwar dari kerusi PM dan perbodohkan PAS dengan memberi umpan itu dan ini. Jangan pandah rendah kemampuan DAP dalam percaturan ini. Mereka guna kuasa duit yang ada pada mereka untuk beli pemimpin melayu dalam PAS dan PKR supaya tunduk kepada mereka. Mereka akan ugut pemimpin melayu PR supaya tunduk pada mereka dengan ugutan kuasa, wang, harta dan kes moral seperti Anwar, Mat Sabu, Mustafa Ali, Azmin Ali, Bunyamin dlln.

Duit tidak menjadi masalah kepada mereka kerana ada sumber mengatakan bahawa orang yang antara terkaya di Asia iaitu Robert kuok sokong mereka. Sumber mengatakan Robert kuok memusuhi kerajaan Malaysia dan menghasut China supaya tidak urus niaga dengan negara ini. Sebagaimana kerajaan US dibelakang mereka ialah korporat-korporat Yahudi yang mengawal rumah putih. Kelak nanti bila PR memerintah negara ini maka korporat-korporat Cina akan kawal negara ini.

Pada waktu itu, hilanglah segala-galanya hak keistimewaan orang melayu islam, bumiputera dan kaum-kaum lain negara ini kerana kaum Cina kembali meneraju negara ini.

Tindak tanduk DAP penuh dengan ancaman dan muslihat. Lihatlah semalam Karpal Singh mahu Dewan Negara dihapuskan bagi menghalang perlantikan senator ke dalam kabinet negara. DAP Perak mencabar titah Sultan Johor. Dap mahu kalimah Allah dipakai dalam gereka. Penuh dengan ancaman.

Pendedahan Tuanku Aziz semalam berkenaan Malaysia Spring sangat menakutkan rakyat Malaysia yang cintakan keamanan dan kesejahteraan.

Apa tindakan yang sepatutnya dibuat? Saya melihat perkara ini sangat serius dan tak cukup setakat Menteri KDN yang baru buat kenyataan dan ambil tindakan yang tegas tetapi PM Najib wajib bagi kenyataan yang tegas dan berjanji kepada rakyat untuk tidak beri muka kepada petualang negara buat onar dalam negara yang aman damai ini. Najib tidak patut hanya serah bulat-bulat kepada Zahid Hamidi handle ancaman ini.

Najib harus sedar kalau dia gagal memerangi isu ini dengan tegas. Jangan mimpi Wawasan 2020 jadi kenyataan. Kalau negara tak aman penuh dengan kacau bila kerana Najib takut ambil tindakan tegas dan tunduk kepada pemimpin DAP dan Anwar yang hebat menghasut rakyat supaya benci pemerintah, maka Wawasan 2020 akan jadi Fairy Tale.

Rancangan jahat DAP memerintah negara ini dalam PRU13 gagal kerana Allah masih memelihara kita daripada pemerintah yang zalim. Segala puji bagi Mu ya Allah yang masih melindungi kami dari pemerintah yang zalim.

Penyokong PAS tak nampak ke perkara ini? Sezalim-zalim pemerintah BN-UMNO mereka tidak halang islam diamalkan. Mereka tidak lawan sultan punya keputusan. Mereka tidak merancang buat huru-hara negara yang aman ini. Mereka tidak buat zalim kepada kaum lain. Tapi lihatlah pemimpin zalim DAP!!!!!

Sumber

9 comments:

  1. Apa JASA dan SB pdrm buat? BN akan jadimpembangkang 2018 sure..

    Baca baca BN memang lembab..akan jadi pmbangkang 2018
    http://pilihan-anda.blogspot.com/2013/05/former-dap-red-bean-army-trooper.html

    ReplyDelete
  2. MIKE TYSON NAMPAK NI KE ?
    ASPAN arif what say you....
    UMNO JUGA JAHAT.....DAP JUGA TERBAIK !
    JANGAN JADI MELAYU BODOH.........USE YOUR BRAIN EH !!
    Unles you NAK jadiTALI BARUT............WALLAHUALAM.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tidak pernah ada ungkapan Melayu bodoh. Kerana Melayu masih ada otaklah dan masih berhati bersih, Allah melindungi kami daripada pemimpin zalim seperti DAP dan Anwar yang kemaruk nak jadi pemimpin tetapi seorang peliwat. You should use your brain. Kami tak nak jadi TALI BARUT si peliwat seperti kaum Nabi Lut!

      Delete
  3. KAMI RAKYAT MALAYSIA MENGUCAPKAN RIBUAN TERIMA KASIH BUAT TUANKU AZIZ..SEMOGA ALLAH BERI KESIHATAN DAN SEGALA PERLINDUNGAN BUAT YM TUANKU AZIZ.

    ReplyDelete
  4. SO DATUK SERI NAJIB...KAMI MAHU PENJELASAN OLEH KERANA ISU INI AMATLAH MERBAHAYA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita buat orang cina macam orang ROHINGYA,baru merika tahu siksanya jadi pelarian?

      Delete
  5. KDN, KPN, TPKN dah mula buat kerja....Jabatan Peguam Negara nampak lembik la wooi!!!!!

    ReplyDelete