Wednesday 16 November 2011

ANWAR, AZIZAH & ANAKNYA TOLONG JAWAB!!!!!!


Tadi Anwar dah ke balai polis pasal kes dia buat laporan polis palsu. Di luar perkarangan balai polis dia cakap kepada media bahawa rakaman video seks itu adalah satu plot cerita untuk burukkan dia dan keluarga. Kalau betul ia merupakan plot cerita, tolong jawab beberapa soalan ni:

1. Kalau betul lelaki itu bukan Anwar, kenapa tidak buat laporan polis atau lantik penyiasat persendirian (kalau tak yakin dengan polis) supaya siasat siapa lelaki yang memiliki rupa yang serupa & sebijik macam Anwar?

2. Kenapa sampai sekarang Anwar, Azizah dan anaknya gagal menunjukkan jam Omega yang didakwa ada dalam simpanan yang bila ditanya oleh wartawan sampai melompat-lompat Azizah dan anaknya?

3.  Kenapa tidak saman Datuk Eskay yang mendakwa bahawa dia ada bersama Anwar dalam rakaman video seks tersebut?

4. Kenapa Anwar mengelak dari bersumpah sedangkan Datuk Eskay sanggup bersumpah dan pohon Allah melaknatnya diri sendiri (Datuk Eskay) sekiranya dia berbohong?

5. Kenapa Anwar hantar Shamsul Akin (ketua pemuda PKR) buat kacau di masjid Amru Al-As sentul ketika majlis sumpah Datuk Eskay sedangkan sumpah itu laknat ke atasa dirinya sendiri (Datuk Eskay), apa kena mengena dengan Anwar kerana dia tak suruh Allah laknat Anwar?

6. Kenapa Anwar tidak mahu jalankan ujian Poligraf (ujian kesan penipuan) seperti yang dicadangkan oleh Husam, PAS sedangkan Datuk Eskay sanggup sahut cabaran Husam dengan syarat Anwar turut serta dalam ujian tersebut?

7. Kenapa CCTV di sebuah hotel-spa di Jalan Ampang merakamkan kereta milik Anwar keluar masuk ketika waktu Facebook dan Twitter Anwar didapati tidak aktif yang mana masa rakaman video, CCTV dan Facebook/Twitter synchronize ?

8. Jika benar dakwaan Anwar, kenapa Anwar tidak buat laporan polis supaya siasat penyamar yang mengguna kenderaan dan nombor plat serupa miliknya?

9. Kenapa Anwar tidak saman Dr MiM yang membongkar Facebook dan Twitter didapati tidak aktif semasa rakaman video seks dibuat?

10. Anwar cakap pada media tadi bawah dia akan lawan habis-habisan, TETAPI kenapa dia tidak buat apa-apa tindakan sebagaimana 9 SOALAN di atas selama ini & senyap je, setelah polis buka kes baru cakap nak lawan habis-habisan dan kalut cakap itu dan ini?

ANWAR, KAU SEBENARNYA DAH LAMA CHECK-MATE SEJAK LIWAT 1.0 LAGI 1997 BILA UMIE HAFILDA BONGKAR KEGIATAN HARAM KAU TU KEPADA TUN M!!!

~ pengikut Muhammad saw

8 comments:

  1. tetapi pengikutnya yang sumum bukmum um yum fahumm , masih percaya kat dia,

    ReplyDelete
  2. Ayat power yang Tuan Haji Anwar aka CIFUT BABI dah biasa sangat dah ayat power kasi gertak dan gempak je(klu tak caya gertak tengok video tribute to anwar)...penuh dengan retorik kosong semua auta dan percakapan dia rakyat dah tau sangat dah...tak pe nanti dimahkamah nanti banyak perbicaraan secara tertutup dari karpal sink......itu semua boleh duga dah......anwar anwar makan nangka orang lain pulak dapat getah...tunggu Eskay bagi keterangan

    ReplyDelete
  3. Anwar is a GREAT LIAR!

    ReplyDelete
  4. Aku pun tak faham apa ke bodoh sangat orang yang percaya dengan Anuar nih, kat opis aku ada beberapa mangkuk yang habis-habisan pertahan Anuar...ish tak faham aku

    ReplyDelete
  5. Kalau perhati video tribute tu kan, memang Anwar penipu besar, tapi ada manusia bingai masih percayakan dia.

    ReplyDelete
  6. Manusia yang percaya anuar tu sebenarnya MALU nak mengaku. Dalam hati kecil mereka hanya tuhan yang tahu. Biasalah kita orang melayu ni apabila dah berlaku musibah kepada bangsa dia tanah air dia baru nak bersatu. Sudah terlambat. Tak percaya tanya melayu pulau pinang yang dulunya menyokong pakatan. Baru sedar dan nak bercakap soal penyatuan Melayu. Apa lu dapat sekarang dari PAKATAN? lu jadi kuli la di tanah pusaka. HARAMJADA PUNYA PR.

    ReplyDelete
  7. sebenarnya orang yang percaya anuwar tu paling bodoh sekali dan ditipu hidup-hidup.

    dah terang segala bukti yang ditunjukkan masih tak mahu menggunakan otak untuk berfikir.

    ReplyDelete
  8. Ulama PAS paling bingai kerana boleh ditipu si penipu Anwar brahim, nampak tak kalau ulama boleh ditipu oleh si penipu, ulama jenis apa tu? ni ulama yang Allah tak pelihara dari keburukan krn mereka bukan ulama haq tapi ulama suuk.

    ReplyDelete