Sunday 13 November 2011

BUKTI PAS SESAT DAN MENYESATKAN UMAT ISLAM

Semalam riuh si Bob Lokman murtadkan umat islam Johor, dulu-dulu ruih pasal ulama, pemimpin & ahli PAS kafirkan rakyat Malaysia yang tidak setuju perjuangan PAS, harini kecoh lagi nampak dengan pengikut PAS yang telah sesat dari ajaran islam sebenar yang dibawa oleh Muhammad saw mensedekahkan al-fatihah bila adun PKR Kota Damansara mati kemalangan yang mengguna nama " Bunga Isabella Cinta Palestina".

Inilah ajaran islam PAS yang sesat. Dahla buat hadis baru " undi PAS, masuk syurga". Hadis ini ciptaan PAS dan bukannya hadis yang diriwayatkan dari Nabi Muhammad saw. 

Nabi saw ada menyebut dalam hadis bahawa "sesiapa yang mengatakan sesuatu yang bukan dari aku, akan menempah tempat di neraka"

Bagi orang islam yang waras yang sentiasa berlandaskan Quran & Sunnah, sudah cukup bukti untuk menilai perjuang islam PAS adalah menyimpang dari ajaran Muhammad saw. KLIK

~ pengikut Muhammad saw

1 comment:

  1. PAS tak pernah berniat memperjuangkan ISLAM ..dulu kini dan selamanya...selagi habuan dunia menjadi matlamat perjuangan mereka.

    Inna allatheena kafaroo sawaonAAalayhim aanthartahum am lam tunthirhum layu/minoon

    maksudnya...Sesungguhnya orang-orang kafir (yang tidak akan beriman), sama sahaja kepada mereka: sama ada engkau beri amaran kepadanya atau engkau tidak beri amaran, mereka tidak akan beriman.

    ReplyDelete