Monday 7 November 2011

GAP!!! JANGAN TERPERSONA DENGAN KATA-KATA MANIS HADI

Tolonglah GAP dan semua umat islam negara ini jangan percaya cakap manusia yang telah jual agama untuk kepentingan dunia mereka ni. Hadi memerintah Terengganu 1999-2003 sudah cukup bukti bahawa mereka semua ni hanya rupa agama, cakap agama tetapi menjual islam demi keuntungan dunia yang sedikit.

Apa maksud korban disisi Hadi? menyuruh umat islam sokong mereka yang secara halus korbankan islam untuk dapat habuan dunia mereka? korbankan islam untuk ikut si kafir Ambiga membuat porak peranda ketenteraman negara? korbankan islam supaya jangan berusaha cegah kemurtadan yang berlaku dalam masyarakat islam negara ni dengan memulaukan Himpunan Sejuta Umat? korbankan islam supaya menghalalkan perhimpunan manusia yang bernafsu binatang dalam Seksualiti Merdeka 2011?

Hadi, kau umpama watak yang Nabi Muhammad saw sebut dalam hadisnya ' seburuk-buruk manusia ialah ulama suuk'  & 'akan datang waktunya akhir zaman, manusia yang rupa agama, cakap agama tetapi tidak berbuat seperti apa yang mereka cakapkan'

Ya, Allah kau hancurkanlah segala kebatilan dan kepalsuan di dunia ini dan tegakkanlah yang HAQ yakni islam yang sebenar yang dibawa oleh kekasihMu Muhammad saw serta diikuti oleh sahabat r.hum ajmaen.

~ pengikut Muhamad saw

2 comments:

  1. SYABAS DAN TAHNIAH ATAS KEBONGKARAN YANG TUAN LAKUKAN..TERUSKAN PERJUANGAN SAUDARA. DEDAH TERUS MENERUS PENYELEWENGAN PARTI AJARAN SESAT INI. HADI HIPOKRIT BESAR..NIK AZIZ PENIPU BESAR ...MATSABU PENYUDAL BINI ORANG NOMBOR SATU..ANWAR PELIWAT TEGAR PARTI KHINZIER RAKYAT......

    ReplyDelete
  2. pas parti penyesat umat islam

    ReplyDelete