Sunday 13 November 2011

ISLAM TAFSIRAN PAS

Penyokong PAS belajar agama dari orang agama mereka dalam PAS. Penyokong PAS diatas mensedekah bacaan al-fatihah kepada adun PKR yang mati kemalangan. Oleh kerana fatwa oleh orang agama mereka seperti undi PAS masuk syurga, sesiapa yang tolong PAS boleh terima termasuk syaitan termasuk cina DAP, penyokong PAS seperti di atas bersangka adun PKR yang mati kemalangan sudah jadi islam dengan bersama PAS dalam PR. 

Jika benarlah fahaman ahli PAS seperti kes diatas, maka definisi islam PAS jauh berbeza dengan definisi  islam yang dibawa oleh Muhammad saw. Islam yang dibawa oleh Nabi Muhammad saw mentakrif seseorang islam bila mengucap 2 kalimah syahadah ' Aku bersaksi tiada tuhan selain Allah, aku bersaksi Muhammad utusan Allah'. Namun takrif seseorang islam dari kaca mata PAS ialah, seseorang jadi islam bila menyokong perjuangan PAS tidak kira seseorang itu bukan islam seperti adun PKR yang meninggal tersebut. Sama juga seseorang akan masuk syurga bila memberi undi kepada PAS walaupun belum mengucap 2 kalimah syahadah.

Fitnah akhir zaman dibawa oleh orang agama

~ pengikut Muhammad saw

2 comments:

  1. Inilah kesan penyelewengan agama Islam yang telah dibuat oleh Presiden PAS dan Murshidul Am Pas. Anda akan bertanggung jawab di akhirat kelak.

    ReplyDelete
  2. ahli pas yang mahukan islam kena tipu hidup2 menyangka pas itu islam walhal hanyalah parti politik yg mahyu kuasa...

    ReplyDelete