Tuesday 15 November 2011

NAJIB BERINGATLAH SEBELUM KENA, LUAHAN HATI AHLI UMNO

Komen Pembaca:
Jabalnur said...
Najib Pemimpin UMNO. Sebagai Pemimpin umno agenda paling besar bagi Najib adalah Pembelaan Nasib bangsa Melayu - TAPI apa yang kita lihat NAjib Lebih Cina dari Cina dan dengan 1 Malaysia Najib Melayu dah hampir pupus. Apatah lagi dengan pembelaan Najib terhadap Sekolah Cina, padahal ianaya adalah BERCANGGAH dengan Perlembagaan. Saya, sebagai penyokong UMNO TIDAK akan mengundi di PRU 13 nanti kerana kecewa dengan UMNO yang telah mengabaikan nasib Melayu secara TOTAL.
PRU 13 semakin terasa bahangnya. Najib perlu dengar luahan akar umbi sebelum jadi macam Pak Lah kerana undi protes. Tambahan lagi PRU13 adalah pilihanraya umum pertama buat Najib sebagai PM. Jangan ambil mudah suara akar umbi kerana merekalah yang mempengaruhi satu sama lain dalam lingkungan masyarakat yang turun mengundi.

~ pengikut Muhammad saw

2 comments:

  1. Salam Jabalnur,

    aku join hang pa...sebab aku dah hampa nasib melayu skang ni...

    man-kulim

    ReplyDelete
  2. aku yg bekas penyokong pas ni dah benci pas dan berangan angan nak sokong/undi umno..tapi beginilah cara umno nampak gayanya aku taknak ambik hal lah pasal mengundi ni..setelah aku berborak dgn kwn2 aku nampaknya mrk pun begitu jugak..tidak ada parti yg benar2 membela org melayu yg sudah tentunya beragama islam..taktau la nanti apa akan jadi pd melayu dan tanah melayu ni...

    ReplyDelete