Tuesday 1 May 2012

AZMIN BERGURU DENGAN ANWAR CARA BERSILAT


Azmin berkata, beliau amat kesal memandangkan tindakan menyiarkan bahan sedemikian adalah fitnah bersiri terhadapnya dan juga keluarganya selepas fitnah jijik ke atas isteri dan anak-anaknya, disusuli dengan dakwaan pemilikan saham.

"Kemudiannya saya dituduh menghina Raja-Raja Melayu dan baru-baru ini saya ditohmah mencetuskan provokasi dalam himpunan aman Bersih 3.0.

"Sebelum ini saya dan isteri serta anak kecil saya telah pun melakukan ujian DNA sebanyak dua kali dalam bulan Julai 1998," katanya.

Azmin yang juga Ahli Parlimen Gombak berkata, kedua-dua keputusan ujian tersebut menempelak fitnah ke atas diri beliau, isteri dan keluarganya.

"Hasil ujian jelas menyebut serta mengesahkan saya dan isteri merupakan ‘biological parent’ kepada anak kami.

"Ujian DNA tersebut sekali gus memelihara maruah saya dan keluarga," kata Azmin lagi.Namun kata Azmin, Umno masih mengulangi fitnah

kejam tersebut sepanjang 14 tahun ini walaupun bukti sudah jelas lagi nyata bahawa tuduhan mereka terhadap dirinya dan keluarga merupakan pembohongan semata-mata.

"Setelah kesemua fitnah tidak berjaya, mereka mengulangi skrip usang fitnah seks yang memualkan untuk mengaib dan mematahkan semangat saya. Fitnah jahat seperti ini diulang-ulang untuk membentuk persepsi rakyat terhadap maruah dan kredibiliti saya menjelang pilihan raya.

"Munculnya fitnah ini tatkala Umno dihimpit krisis keyakinan dan menjadi sasaran kemarahan rakyat selepas perhimpunan Bersih adalah untuk mengalih pandangan rakyat dari isu sebenar iaitu isu penipuan pilihan raya dan penyelewengan dana awam," kata Azmin sambil menegaskan, "saya tetap tuntas dengan perjuangan membawa obor reformasi demi rakyat."

Azmin berkata, beliau mahu pimpinan Umno menghentikan budaya politik fitnah yang boleh menghancurkan negara dan masyarakat.

Sehubungan itu, Azmin juga menegaskan, beliau akan terus bersama-sama pimpinan PKR dan Pakatan Rakyat untuk menjana perubahan dan membawa kemenangan rakyat dalam PRU13.

KLIK

4 comments:

  1. dan2 potong rambut...haha....

    ReplyDelete
  2. tulah kan...dah pendek masa sidang media tadi...semalam masa press conf pasal bersih panjang lagi rambut..bagus azmin bijak dan pantas bertindak ...jgn kantoi mcm nasrudin tantawi sudah la ye

    ReplyDelete
  3. aiskrim konekto1 May 2012 at 18:04

    Hehehehe....baik punye cover, terus potong rambut jadik pendek. Kimak tol

    ReplyDelete
  4. ini semua agenda umno.....toilet umno punya, sabun umno punya....bla.bla...bla...umno....umno jahat, pkr baik.....umno...bla....umno....tukang gunting rambut pun umno, saya suruh trim tepi jer...pas tu dia gunting pendek....umno sabotage rambut saya.....saya baik bang, percayalah....

    ReplyDelete