Saturday 5 May 2012

HOT: SENARAI THE MOST WANTED BERSIH 3.0, RAKYAT MALAYSIA SEMAKIN RIMAS SELAGI MEREKA BEBAS







Kami rakyat Malaysia yang cintakan keamanan mahu sangat pemimpin yang menjadi tunjang penggerak Bersih 3 disiasat dan ditangkap segera. Guna ISA kalau boleh kepada pemimpin2 diatas. Mereka ini manusia yang sangat jahat sedang hidup bebas di negara ini. 

Anwar, Ambiga, Azmin, Aziz, Adi dan Sabu (5A 1S)

Merekalah punca kepada rakyat yang bodoh-bodoh datang dari jauh-jauh untuk merusuh dengan ganas di ibu negara pada 28 April 2012 baru-baru ini yang menjadi sejarah hitam negara ini.

Senarai nama perusuh Bersih 3.0 telah pun dikeluarkan oleh pihak polis namun nama pemimpin Bersih 3.0 belum polis desak untuk tampil beri keterangan. Pendemo tidak akan turun kalau pemimpin mereka tidak suruh. Jadi kesalahan berat letak pada pemimpin Bersih 3.0



 
Anwar, Ambiga, Azmin, Aziz, Adi dan Sabu tidak  boleh beri alasan tak dapat kawal emosi dan tindakan pendemo kerana kerajaan sudah jangka perkara buruk akan berlaku sebab itu keraajaan mahu ia diadakan di stadium. Tapi pemimpin2 Bersih 3.0  berdegil.

Jadi kesimpulannya, tangkap ketua-ketua mereka seperti gambar diatas terlebih dahulu. Sesiapa pun tidak kebal undang2 negara ini.

Perusuh dalam Bersih 2.0 dah didakwa belum?

No comments:

Post a Comment