Sunday 6 May 2012

RED HOT CHILI PAPER: SALAHUDIN PAS BERSUMPAH LAKNAT!!! AZMIN DAN ANWAR BILA???


Salahudin dari  PAS bersumpah laknat bahawa tidak pernah berzina dengan isteri orang;


Datuk Najib Tun Razak bersumpah laknat di masjid bahawa tidak terlibat dan mengenali Altantuya;


Datuk Eskay bersumpah laknat tentang pendedahan video sex anwar ibrahim dan pelacur cina;



Saiful Bukhari bersumpah laknat atas pendedahan kes liwat anwar ke atas dirinya;


Azmin pula bila nak bersumpah laknat, Salahudin dah....



1 comment:

  1. dikesempatan ini aku memohon semua blogger yang telah menfitnah Salahudin agar memohon maaf kepadanya kerana anda telah menfitnahnya. sesungguhnya fitnah itu adalah salah satu dosa besar. aku tidak mahu komen perkara yang lain dalam ucapanniya. cuma aku mahu mengingatkan semua blogger hentikan perbuatan fitnah yang amat dahsyat ini. kemukakan perkara yang hanya benar-benar berlaku dan mempunyai bukti yang jelas nyata. dan aku pun mengaku bahawa aku pernah bertanyakan soalan secara sinis kepadanya dalam suatu blogg kerana terpengaruh dengan fitnah dari blogger (bukan blogger ini), dan diatas rasa kebertanggungjawaban aku memohon maaf kepadanya dan menyeru semua blogger yang menfitnahnya memohon maaf kepadanya secara terbuka kerana menfitnahnya.

    ReplyDelete