Tuesday 1 May 2012

HOT: SUMPAHAN NIK AZIZ SANGGUP BERKAWAN DENGAN SYAITAN MAKAN DIRI APABILA HADI MARAHKAN USTAZ NASHA KERANA BELA LBGT BELAAN AMBIGA








Pembaca nilaikanlah dengan akal yang Allah kurniakan berdasarkan Al-Quran & As-Sunnah beserta Al-Hadis. Buang baca dengan sentimen parti mana ada sokong. Inilah bukti yang Allah datangkan supaya kita ambil pengajaran jangan sesekali kita jadikan agama sebagai sebab untuk dapat dunia kuasa harta benda kerana buruk padahnya kerana agama Allah sangat suci dan tidak boleh sesekali guna agama untuk dapat habuan dunia.

Suatu ketika dulu negara digemparkan oleh fatwa Nik Aziz yang sanggup berkawan dengan syaitan asalkan dapat bantu tumbangkan kerajaan pemerintah Malaysia dengan alasan zalim. Apakah kezaliman lebih besar dari membiarkan manusia mensyirikkan Allah iaitu yang bukan islam tidak diajak kepada menerima syahadah dan yang islam tidak diajak mengamalkan islam yang benar tinggalan Muhammad saw. Nik Aziz hanya mengajar umat islam berparti dan taksub kepada parti dan berpuak2 dan mengkafirkan saudara islam yang tidak setuju dengan PAS dan Nik Aziz tidak mendakwahkan bukan islam spy mengucap 2 kalimah syahadah spt yang Rasulullah saw jalankan. Buktinya ahli PAS tidak diajar untuk jalankan kerja amar makruf nahi mungkar tinggalan Muhammad saw ini.

Kerana kebencian Nik Aziz kepada saudara islam dalam parti pemerintah yang tidak setuju dengannya sanggup dia kafirkan dan sanggup pula berkawan dengan DAP Harbi yang dengan lantang menentang negara islam. Lebih parah lagi Nik Aziz dan Hadi sanggup bersekongkol dengan seorang perempuan pendokong tegar murtad umat islam, LGBT, plurlisme iaitu Ambiga Harbi.

Bayangkan betapa Allah hina Nik Aziz dan Hadi sekarang.

Allah yang datangkan perkara ini untuk pada kita semua kenal siapa mereka sebenarnya dan sesungguhnya mereka ini tidak lebih daripada golongan yang Allah sebut dalam quran bahawa mereka adalah yang jual agama dan berupa agama tetapi gunakan untuk dapat habuan dunia. Sehinggakan teman rapat seperti Uztaz Nasha bercakap sama dengan Quran, Hadi enteng2kan....

Fikir dan nilai siapa mereka.


No comments:

Post a Comment