Wednesday 30 May 2012

PAS LAHIR DARI SISTEM DEMOKRASI, PERJUANGAN PAS MENYIMPANG DARI JALAN MUHAMMAD SAW


                            

6 comments:

  1. Fathul bari, nik aziz, hj hadi, dr asri adalah wahabi!! Mereka satu akidah..ape bezanya?? Ingt wahabi itu sesat dn telah difatwakn sesat oleh majlis agama islam negeri johor..

    ReplyDelete
  2. TAK IKUT NABI PASTI SESAT..MANA ADA NABI BERPOLITIK....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau bodo..piagam madinah tu ape?? Xde otak pnye org..

      Delete
    2. Bodoh betul orang pas ni (Anon 01:02).

      Kau tahu apa maksud politik? Politik hanya wujud dalam sistem demokrasi bengap! Maksud berpolitik untuk dapat kuasa bengap! PAS parti sesat yang mentakrifkan ada politik dalam islam. Allah swt tak pernah suruh Nabi Muhammad saw, sahabat dan umat islam kemudian bentuk parti politik macam PAS yang sesat telah buat.

      Politik ialah bentuk parti politik seperti PAS yg sesat tu. Mana satu ayat Quran dan sirah Sunnah menyuruh umat islam bentuk parti politik?

      Allah suruh Nabi Muhammad saw dan umatnya ajak manusia kepada Allah dengan mencegah mungkar orang bukan islam tidak Allah sbg tuhan dan Rasul sbg utusan Allah, diajak mengaku syahadah. Dan cegah mungkar orang islam yang langgar perintah Allah kepada diajak mentaati perintah Allah swt.

      Nabi saw tolak bila Abu Jahal dan semua pembesar Mekah tawarkan kuasa jadi ketua di Mekah dgn maksud Nabi saw berhenti mencegah mungkar manusia dgn ajak kpd kebaikan.

      Apa maksud tu bengap? Allah tak suruh dapatkan kuasa macam PAS buat bergelumang dlm sistem orang kafir konon nak tegakkan islam. Sekarang apa dah jadi pada islam dalam PAS? kuburkan krn DAP dan Anwar. chess....!

      Delete
  3. Org PAS bukan saje bengap tapi silap hari bulan jatuh kafir kerana ikut dan taat pada niki ajis yg telah jatuh kafir.. Nak jatuh kafir takpah bercakap bertentangan dengan qoran 10ayat,satu ayat pun sudah cukup utk jatuh kafir,Berapa ayat niki ajis dah cakap yg bertentangan dengan qoran?Sebab itulah Allah buat keluar dari mulut tan sri rahim noor yg niki ajis 'bapak kafir' sebab pada hakikatnye niki ajis telah pun jatuh kafir dan termasuk juga lah org2 yg bersetuju dgn niki ajis.

    ReplyDelete
  4. "Nik Aziz 'bapak kafir' katanya"

    dari mulut2nya byk skali pertentangan dgn Quran;

    1. nak berkawan dgn syaitan
    2. solat adalah demonstrasi
    3. seluruh Quran adalah politik
    4. undi pas dapat syurga
    5.
    6.
    .
    .
    .
    100....

    banyak sgt lah...nik aziz bukan ulama krn ulama ialah orang yg takut Allah. Tapi nik aziz ni hanya ahli kitab yg zaman nabi dulu wujud dan tukang penghasut supaya islam yang Nabi saw bawa tak diikuti dgn sebarkan fitnah. Ahli kita cukup benci pada nabi dan umat islam. mereka benci tengok para sahabat bersatu. mereka buat usaha supaya islam berpecah belah. ni kerja ahli kita dulu. skang nik aziz ni pun sama jugak ahli kitab mengaku ulama...chait!

    ReplyDelete