Wednesday 9 May 2012

HOT: ADAKAH PAS DAN PKR AKAN TUDUH KERAJAAN SAUDI DIBAYAR OLEH UMNO?




Berani atau tidak pemimpin PAS dan PKR bertanggungjawab atas kesalahan membenarkan ahlinya berdemo Bersih 3.0 di Tanah Suci Mekah. Apakah fatwa Nik Aziz tentang perkara ini, wajib? Adakah Nik Aziz akan menuduh Kerajaan Arab Saudi tengok dengan mata sebelah sebagaimana reaksi Nik Aziz terhadap fatwa yang dikeluarkan oleh Majlis Fatwa Kebangsaan semalam? Aku harap pihak media pergi jumpa Nik Aziz dan utarakan soalan ni. Terima Kasih.

5 comments:

  1. Akibat terlalu taksub pada parti..mereka tutup mata dan telinga..asalkan hati mereka puas!..inilah manusia2 hikpokrit !!

    ReplyDelete
  2. di blog dinturtle bukti pas sangat tidak relevan kerana pemimpinnya IQ tahap rendah sangat..

    http://dinturtle.blogspot.com/2012/05/bersih-di-mekah-pas-tak-reti-nak.html

    ReplyDelete
  3. Salam para Syarikat2 yg berkemungkinan gulung tikar jika Arab Saudi gantung jemaah menunaikan haji/umrah utk 3 tahun.
    Syarikat2 terbabit mesti keluarkan SAMAN ganti rugi terhadap Ambiga/Anwar/Azmin utk ganti-rugi 3 Tahun.

    ReplyDelete
  4. Apa yang prlu dilakukan sekarang , siasat muka-muka yang terdapat didalam gambar juga ketua-ketua pengahsut dan kemudian nya nama tersebut diserahkan kepada Kerajaan Arab Saudi untuk diharamkan mereka untuk memasuki Makkah atau mana-mana tanah arab dan jajahan sebagai satu pengajaran supaya tempias larangan mengerjakan umrah dan haji bagi rakyat Islam Malaysia yang lain dapat dielakkan.

    Biar lah mereka menyalahkan kerajaan asalkan lebih 50% umat islam masihdapat mengerjakan haji atau umrah.

    Biar jadikan satu pengajaran kepada mereka yang erlibat.

    ReplyDelete
  5. Kita pergi umrah hanya dengan satu tujuan, iaitu untuk beribadat dan memperhambakan diri kepada Allah. Nampak gaya mereka ni dah tukar niat, kerana lebih mementingkan politik/parti dari memperhambakan diri kepada Allah 100%.

    ReplyDelete