Wednesday 16 May 2012

WAJIB BACA DAN DENGAR: LIM GUAN ENG CUBA MERASUAH TUNKU ABDUL AZIZ SUPAYA KEMBALI BERSAMA DAP


Dengar apa komen panas Tunku Aziz terhadap kebiadapan LGE; 

"Pada hari Ahad lepas saya menerima panggilan daripada Lim Guan Eng untuk menawarkan jawatan baru kepada saya dan dengan cubaan menawarkan jawatan baru ini kepada saya menyebabkan saya mempercepatkan keputusan untuk tinggalkan parti.

Setelah itu setiausaha politiknya Zairil Khir Johari menelefon saya dan mengulangi tawaran jawatan tersebut dan bersama dengan tawaran itu beliau akan diberi sejumlah wang RM50 ribu.

Tindakan ini benar-benar menghina saya dan ianya hanya boleh dibuat oleh seseorang yang tidak tahu menghormati keputusan orang dan adakah mereka fikir saya seorang yang mudah menerima gula-gula?

Orang macam ini tidak beradab dan saya anggap ini satu perbuatan yang biadap! Hal ini menyebabkan saya membuat keputusan untuk umumkan keluar dari parti. Saya tidak akan bekerja dengan orang macam ni. "


Sumber; The Star 

8 comments:

  1. Adakah Melayu yang lain nya bersama DAP sekarang ditawar dan dibeli dengan harga yangserupa.

    Jika benar... aduh!!! malu nya menjadi Melayu!

    ReplyDelete
  2. Rasanya ada seperti melayu haprak yang taksub pada pembangkang terkinja-kinja gembira dapat RM100 dari bapak rasis LGE ni...

    ReplyDelete
  3. yang bangsat tu hantar jumpa tunku abdul aziz tu bukan nya orang perantaraan....tapi ANJING PELIHARAAN DAPIGS.....tu sebab tunku tolak...syabas tunku....semoga selepas ni tunku dapat menyedarkan orang2 melayu yang masih tak sedar lagi dengan permainan DAPIGS ni....dengan kenyataan tunku tu...tak boleh ke SPRM siasat LGE atas dakwaan cuba memberi rasuah...ataupun siasat ANJING PELIHARAAN nya tu....
    buat tunku abdul aziz......syabas diatas pendirian tunku yang tegas tu........

    ReplyDelete
  4. RUPANYA PAKATAN YANG SUKA MAIN DUIT ....MEMBELI HARGADIRI ORANG.KANTOI KALAU TAK ASYIK TUDUH UMNO/BN AJE YANG BELI .LIM GUAN ENG SO MUCH OF YOUR TRANSPARENCY AND ACCOUNTABILITY BUT ACTUALLY SO MUCH CORRUPTION.SO PAKATAN TAK MAU LAPOR PADA SPRM KE....BOSS MAU BAGI RASUAH?

    ReplyDelete
  5. AYUH BUAT REPORT POLIS KES RASUAH LGE TERHADAP TUNKU SEBANYAK RM50K....ASYIK KANTOI JE PEMIMPIN PR NI...CANE NAK DAPAT PIKAT UNDI RAKYAT ATAS PAGAR?

    ReplyDelete
  6. Aku masih tak mahu percaya bahawa Zairil Khir Johari tu Melayu...apa dia takrif Melayu dlm Perlembagaan..adakah dia ni anak haram yang dikutip oleh Allhyarham Khir Johari dgn Christine dekat tong sampah di Pucong???

    ReplyDelete
  7. wah yeke anon 15:02 ?

    terkezut ni...

    ReplyDelete
  8. Nak tahu pasal budak suruhan LGE ni boleh dapat kat sini;

    http://hhalem.blogspot.com/2011/02/zairil-khir-johari-anak-siapa-lihat.html

    ReplyDelete