Friday 18 May 2012

WAJIB TENGOK: PADAH LGBT MENULAR, AMBIGA DAN HADI PULAK SOKONG PUAK-PUAK NIH!




Hadi dan Ambiga tidak melihat LGBT sebagai ancaman kepada rakyat negara ini, buktinya mereka berdua kelihatan tidak bersungguh-sungguh membanteras gejala ini bahkan membela golongan ini. Malahan Hadi tidak melihat kerisauan Ustaz Nasha berkenaan LGBTs sebagai perkara serius.


Di Bangkok, mereka mendapati padah dari perbuatan puak-puak yang mendapat pembelaan oleh Ambiga dan Hadi telah membuktikan bahawa kerisauan Ustaz Nasha memang benar. Perbuatan puak LGBT ini mengundang kemurkaan Allah swt, lantaran dari itu Allah turunkan bala seperti yang dilaporkan di negara jiran.

Kenapa Hadi yang dikatakan ulama boleh memandang rendah perkara ini? Adakah kerana kuasa dan Putrajaya, Hadi telah hilang pertimbangan hukum dan amaran Allah swt?


PAS telah hilang kepercayaan rakyat sebagai entiti yang memartabatkan islam tetapi rakyat melihat PAS ialah penghancur islam.

1 comment:

  1. Paklah tak dengar beri apa komen sebab apa, bukan ini semua peninggalan era dia jadi pm dulu, semua dgr ckp agen pakatan di belakangnya king taik...sebut belakang kita wajib ingat king jubur..rindu dgn pemerintahan tun mahathir dan menteri kdn nya,,,,

    ReplyDelete