Tuesday 13 September 2011

AIB MAT SABU SATU PERSATU DIBUKA OLEH ALLAH SWT


Aib Mat Sabu telah dibuka oleh Allah swt kerana kesalahannya sendiri. Segala yang buruk datang adalah kerana kesalahan manusia sendiri, bukan salah orang lain. Berapa lama Mat Sabu nak simpan aibnya itu kalau Allah mahu bukak sebelum dia mati.

Nampak macam orang itu dan ini yang buka aibnya tapi hakikatnya Allah swt yang izin semua perkara berlaku. kenapa? kerana Mat Sabu orang buruk. Kalau dia orang yang baik disisi Allah, pasti aibnya dipelihara oleh Allah. Kalau dia orang yang buat salah dan bertaubat atas salahnya, pasti Allah pelihara aibnya. Kalau orang yang buat buruk dan tidak taubat, buruk itu akan bukak kepada dosa lagi. Lihat Mat Sabu, apa jadi padanya? sejak pegang timbalan presiden PAS, Mat Sabu makin melalut ikut suka hati. PAS makin merudum imejnya di kalangan orang melayu~islam.

Berani kerana benar, takut kerana salah. Kenapa Mat Sabu enggan jawab soalan wartawan berkaitan phone sex yang tersebar luar di ruangan internet? sebaliknya hanya jawab 'No Komen' kepada ketiga2 soalan yang diajukan kepadanya.

Apa kata kita semua desak Mat Sabu bersumpah laknat sepertimana yang telah dibuat oleh Ummi Hafilda, Saiful & Datuk Eskay untuk menunjukkan dia dipihak benar dan video di youtube itu adalah fitnah.
Dalam rakaman phone itu, Normah Halim telah berpura2 sumpah dengan Quran bila suaminya mengesyaki hubungan isterinya dengan Mat Sabu. Jangan pulak Mat Sabu berpura2 sumpah laknat kerana laknat Allah sangat dasyat sekali!

Mat Sabu, berani tak bersumpah lanknat? Dalam banyak isu bukan main garang bagi komen, kes phone sex 'No Komen' ya......

~ pengikut Muhammad saw

No comments:

Post a Comment