Monday 19 September 2011

PAS- PERINTAH ALLAH DITINGGALKAN, DUNIA DIDAHULUKAN 1


Perjuangan islam PAS sebenarnya hanya rekaan semata-mata. Ulama2 PAS dan ustaz2 PAS bukan pejuang islam sebenar seperti Nabi saw dan sahabat2. Mereka sebenarnya golongan yang rupa agama dan pandai cakap agama dan belajar agama tetapi hati mereka sangat mencintai dunia seperti orang2 lain yang tidak membawa rupa agama.

Zaman Rasulullah saw, golongan ini dipanggil golongan munafikin. Mereka berpakaian seperti Nabi saw, bersolat di masjid Nabawi dibelakang Nabi saw. Mereka bergaul bersama Nabi saw dan sahabat2 sehingga Nabi saw sendiri tidak tahu siapa mereka melainkan diberitahu oleh Allah swt. Bezanya golongan munafik dan sahabat2 ialah mereka enggan berjuang di medan perang untuk menegak kalimah tauhid kerana takut mati. Mereka akan memberi pelbagai alasan untuk tidak turut serta dalam peperangan kerana hati sangat cinta dunia dan takut mati. Mereka hanya muncul setelah perang untuk bersama2 menuntut 'ghanimah' iaitu harta rampasan perang.

Allah melarang Nabi saw memberi harta rampasan perang kepada golongan munafik.

Ustaz2 PAS selama ini tidak nampak jalan untuk dapat kemewahan dunia sangat. Sekarang Allah duga mereka dengan membuka jalan setelah menang beberapa negeri dalam PRU12. Ternyata mereka gagal dengan dugaan tersebut. Ustaz Saiful Bukhari gagal diduga dengan perempuan.

Terkini ustaz Azizan, MB Kedah! KLIK

Nabi saw bersabda ' cinta dunia punca segala keburukan' dan ' bila umatku cinta dunia hilanglah daripada mencintai islam'

Pemimpin PAS tak cinta islam tetapi cinta dunia yang indah. 

Perintah Allah ditinggalkan, dunia didahulukan.

~ pengikut Muhammad saw

No comments:

Post a Comment