Thursday 15 September 2011

PEMIMPIN PAS IQ RENDAH


Kualiti seseorang dapat dilihat bagaimana dia bertindak, berfikir, mengulas sesuatu isu. PAS dapat pemimpin macam Mat Sabu yang SPM grad 3 dan tak lulus ITM. Namun kerana rupa agama yang ada pada Mat Sabu dan lantang bercakap walaupun isi kosong, berdasarkan kualiti ini dia diangkat jadi Timbalan Presiden PAS dalam Muktamar PAS baru2 ini. Pemimpin yang tidak ada kualiti langsung ini diangkat oleh pengikut PAS menandakan PAS ialah sebuah parti yang disertai oleh orang2 yang rendah IQnya. Beberapa kerat pemipin PAS yang ada IQ bagus seperti Dr Rosli-Lynas ditekan supaya tidak kedepan.

Maaf wahai pengikut PAS, berkata benar adalah perintah Allah dan menerima yang benar memang pahit.

Lihatlah pemimpin2 PAS yang sangat tidak berkualiti, jumud dan ketinggalan zaman. Nik Aziz langsung tidak ada kualiti pemimpin islam. Hadi Awang berfikiran sangat jumud, menolak rakaman video seks Anwar yang disah benar oleh 3 pakar dengan beri alasan besi yang pekak dan bisu. Ustaz Azizan bertindak seperti budak sekolah apabila tidak tahan dengan soalan panas dari wartawan berkaitan bantuan banjir di kedah satu waktu dulu dengan meninggalkan sidang media sambil marah2. Ini baru sikit, kalau nak buat list memang banyak.

Mat Sabu buta sejarah dengan mengangkat Mat Indera sebagai pejuang kemerdekaan bila sertai PKM utk halau British. Walhal Mat Indera ini orang agama seperti jugak orang agama dalam PAS yang tidak faham agama islam yang sebenar sehingga tertipu dengan perjuangan komunis dan DAP.

Betapa bodohnya Mat Sabu seperti juga betapa bodohnya Mat Indera yang tertipu dengan parti komunis yang mahu jadikan negara ini negara komunis. Sampai mati Mat Indera tak sedar bahawa dia ditipu oleh PKM yang konon nak halau British, walhal PKM gunakan dia untuk bentuk negara komunis. Sama jugak dengan PAS harini yang diperbodohkan oleh parti komunis DAP.


PAS dan Mat Indera sama2 ditipu oleh komunis.

~ pengikut Muhammad saw

No comments:

Post a Comment