Tuesday 20 September 2011

PENDAKWARAYA TIDAK IKTIRAF KEPAKARAN McDONALD!


Kesian Anwar Ibrahim. Melabur duit banyak2 upah mamat aussie ni supaya kes gugur kerana kesilapan teknikal seperti pendakwaan Liwat 1 1998, nampaknya menemui jalan buntu.

9.27 pagi: Pihak pendakwa memulakan soalbalas didahului dengan peguam cara negara II, Mohd Yusof Zainal Abiden. Yusof menyentuh kes pada tahun 2007 yang belaku di Australia iaitu mahkamah rayuan telah menolak rayuan dalam satu kes melibatkan McDonald.sebagai pakar dan Mahkamah menolak Mc Donald sebagai pakar DNA dan Yusof berkata beliau akan menunjukkan McDonald bukan pakar.

10: 38 pagi: McDonald sekali lagi tergamam bila Yusof mengatakan bahawa dalam satu kes di Brunei, mahkamah telah menolak McDonald sebagai saksi kerana kepakaran beliau tidak diikhtiraf.

10:47 pagi: Yusof membaca satu lagi kes yang sama juga menggambarkan McDonald bukan seorang pakar yang diiktiraf

10:57 pagi: Yusof terus mempertikai pakar DNA yang diimpot oleh Anwar McDonald dan kepakaran dengan menunjukkan kes beberapa mahkamah juga menolak dan mempersoalkan keterangannya.

 

Apa lagi pakar upahan anwar ini nak jawab bila rahsia yang dia pernah 2 kali ditolak kepakarannya terbongkar. Moralnya mesti 'down' untuk menjawab dengan penuh konfiden setiap asakan soalan dari DPP Mohd Yusof.

Semalam, kawan ada bagitau Anwar pergi mahkamah dalam keadaan uzur rupanya. Sakit betul ke?

Anwar, kau dah CHEK-MATE!

Dipetik dari Sungai Rapat Online

~ pengikut Muhammad saw

1 comment:

  1. itu lah dunia politik. ambil iktibar.padang mahsyar tempat pengadilan yang unggul.sumpah iblis kepada allah untuk menyesatkan kaum adam tak pernah luntur. pengikutnya kian ramai. neraka itu sangat luas untuk pengikutnya.jadilah orang yang beriman dan bertakwa.wassalam.

    ReplyDelete